Pukkelpop 2025

De line-up is nog niet compleet, gezien de copy die ze bij de Reel op Instagram gezet hebben.
Wel zo goed als. Misschien komen er nog 1 of 2 extra naampjes bij gok ik zo.

Dit was duidelijk de laatste echte drop, met naast die donderdagnamen vooral opvulsel en klein grut.

Zouden we dit jaar dan wél een poster krijgen?

Dit was duidelijk de laatste echte drop, met naast die donderdagnamen vooral opvulsel en klein grut.

Marquee opener zaterdag is sowieso al apparte post

ECHT! gaat jullie normaal wel bekoren.

No Prisoners is een band van Pieter-Paul Devos, bekend van Raketkanon en Kapitan Korsakov.

Als de Marquee en Club alterneren, kan je wel een leuk avondje hebben met No Prisoners - J Bernardt - ECHT! - Eefje
Met deze 4 namen lijkt het een heel goed donderdagprogramma

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

We zitten nu aan ongeveer 170 namen. Vorig jaar waren er een 180-tal, dus dan zouden we er nog ongeveer 10 namen bij moeten krijgen, waaronder de Marquee-opener op zaterdag. Daarnaast ook nog -minstens- één Clubnaam en twee Wave (Dancehall) namen. Lijkt mij op het eerste zicht niet dat er nog plaats is voor een naam van de grootte van Wet Leg.

Hebben ook al een AB show in November...
Wel al hopeloos uitverkocht…
Maar ik zie ze eerlijk gezegd ook niet meer komen.
Lambrini Girls lijkt me ook uitgesloten, staan al op Werchter en Dour. Amyl and the sniffers ook niet denk ik. Staan wel de week erna op Reading and leeds.

Edit: Lambrini Girls moeten ook nog hun show in de ab verkopen.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread

• guyli