Pukkelpop 2025

Roxy Dekker, heerlijk. Maakte voor mij één van de albums van het jaar so far, naast oa. Turnstile en Sam Fender. Bring it on!

Eefje de Visser en J. Bernardt zijn leuk voor de donderdag. Verder zie ik ook niets interessants.
Wat is die Nicky du Soleil voor iets? Na 2 nummers is de grappigheid toch wel weg?

• Leuk
Waarderingen: Gigi21
Eefje de Visser en J. Bernardt zijn leuk voor de donderdag. Verder zie ik ook niets interessants.
Wat is die Nicky du Soleil voor iets? Na 2 nummers is de grappigheid toch wel weg?
Ik heb het even beluisterd maar erger me nu al dood aan zijn taalgebruik. OK dat je in het dialect "zingt" maar het mag een béétje respect hebben voor de regels van het Nederlands hé. Het is zo overdreven Vlaams dat ik plaatsvervangende schaamte voel. Maar misschien maakt hij er live wel een feestje van.

Oei, die donderdag wordt het stevig zoeken naar iets dat mij interesseert.
ECHT! gaat jullie normaal wel bekoren.

No Prisoners is een band van Pieter-Paul Devos, bekend van Raketkanon en Kapitan Korsakov.

Als de Marquee en Club alterneren, kan je wel een leuk avondje hebben met No Prisoners - J Bernardt - ECHT! - Eefje

Welke tenten/podia zijn er doorgaans open op donderdag?

Roxy ontbreekt momenteel nog op de line-up, ondanks de aankondiging. Zal zij die donderdag 'headlinen'?

ECHT! gaat jullie normaal wel bekoren.

No Prisoners is een band van Pieter-Paul Devos, bekend van Raketkanon en Kapitan Korsakov.

Als de Marquee en Club alterneren, kan je wel een leuk avondje hebben met No Prisoners - J Bernardt - ECHT! - Eefje
ECHT! had ik al genoteerd, ja.
Dat steekt er wel bovenuit voor mij op donderdag.

Hopelijk is het bier koud en zijn de frieten warm.

Welke tenten/podia zijn er doorgaans open op donderdag?

Roxy ontbreekt momenteel nog op de line-up, ondanks de aankondiging. Zal zij die donderdag 'headlinen'?
Ik denk het wel.

Vorig jaar waren de Marquee, Dance Hall, Club, Boiler en Booth open. Ik zie nu echter alleen maar voldoende namen voor ofwel Marquee ofwel Dance Hall, maar niet voor beiden.

Slow Crush is ook best vet inderdaad. Met Slow Crush, Roxy Dekker, Eefje De Visser en de vrienden van Hindu Radio DJ's wordt het alvast een mooie preparty op donderdag voor mij.

Users who are viewing this thread

• guyli