Pukkelpop 2025

en waar moet ik dat dan op baseren wat de stage indeling is? Ik zie nergens staan wat mainstage is en waar het ophoudt. Zelfde voor andere stages...
Dus zo duidelijk is het ook weer niet...
Inderdaad de stage staat nergens bij geen enkele naam vermeld bij de line-up op de website , je bent niet alleen ik vind het ook niet zo duidelijk.

Duidelijker dan dit kan het toch bijna niet meer
Bvb voor vrijdag Jamie XX onder Stone, terwijl die duidelijk groter is -> begin Marquee namen
Dan Amelie lens begin Dance Hall (High Hi is weer veel kleiner)
Vanaf I Hate Models de boiler
Vanaf Mogwai Club
Vabaf I Prevail Backyard
Vabaf The Dare Lift
Vanaf Jyoty dat ander djpodium waarvan ik de naam niet meer weet

Probeer nu zelf voor zaterdag en zondag (of kijk naar 1 vd clashfinders die zullen dat ook wel al braaf gedaan hebben op deze manier)

• Leuk
Waarderingen: elo
Eefje De Visser brengt later dit jaar een vervolg op Heimwee uit, en praat over nog over moois in augustus:
Er zit nog veel moois aan te komen in augustus en september, maar we beginnen bij het begin.
Momenteel staat er al Cactus Festival in juli, en Lokerse Feesten en Drift Festival in Augustus op haar programma.

Komaan Pukkelpop...

Laatst bewerkt:
Eefje De Visser brengt later dit jaar een vervolg op Heimwee uit, en praat over nog over moois in augustus:

Momenteel staat er al Cactus Festival in juli, en Lokerse Feesten en Drift Festival in Augustus op haar programma.

Komaan Pukkelpop...
Ik vermoed headliner op donderdagavond

Past Eefje de Visser wel op de donderdag als headliner? Ik zie haar dan liever iets vroeger op de avond in de Marquee.

• Leuk
Waarderingen: CSM

Komaan Pukkelpop...
Ik vind Eefje zeker een straffe artieste. Maar overkill is er ook wel stilaan. Kan ook wel aan mij liggen.

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: CSM en Thieske
Op de een of andere manier maakt het met mij voor de donderdag van Pukkelpop nooit zoveel uit. Ik blijf het een extraatje vinden. Dus voor de zoveelste keer Whispering Sons, Eefje de Visser, S10 of Brutus. Alles mag van mij op de donderdag.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Users who are viewing this thread