Pukkelpop 2025

ik hoop deze week eigenlijk eens op nieuws voor de 40 jarige jubileumeditie, we hebben tot nu toe al een groot deel van de line-up met alle grote namen gekregen dus het wordt stilletjes aan tijd om 40 jaar pukkelpop in de kijker te zetten. in Werchter zijn ze daar maanden geleden (in september om precies te zijn) mee begonnen om 50 jaar Rock Werchter in de kijker te zetten met de schuerkallender. maar als we deze week nieuwe namen krijgen verwacht ik een kleiner pakketje en hopelijk met de stage indeling. denk wel dat we sowieso nieuws mogen verwachten deze week (wat het ook wordt) want de paasvakantie is morgen gedaan en meestal worden ze dan bij pukkelpop terug wakker. o ja vandaag zijn de laatste en dus alle namen van de vorige worp nog eens apart aangekondigd op instagram dus zullen het deze week gewoon nieuwe namen worden.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: festibob en Thieske
Ik wil geen spelbreker zijn maar misschien komen er morgen toch geen nieuwe namen want ze hebben op hun Instagram verhaal nog geen aftelklok geplaatst dat doen ze toch sinds dit jaar de avond voordat er nieuwe namen komen als soort teasers.

Ik wil geen spelbreker zijn maar misschien komen er morgen toch geen nieuwe namen want ze hebben op hun Instagram verhaal nog geen aftelklok geplaatst dat doen ze toch sinds dit jaar de avond voordat er nieuwe namen komen als soort teasers.
Goede opmerking. Op naar volgende week!

Ik hoop nog op Geordie greep en iets leuks voor de booth, want ik mis nog namen a la sherelle en Aquarian, of ben ik niet mee met de laatste hypes?

• Leuk
Waarderingen: LanderV
Jaja Doechii confirmed via Instagram story. Zo'n klinkende naam had ik nu niet meer verwacht. Mooie, actuele én internationale boeking! Well done PKP!

• Leuk
Waarderingen: DDave
Doechii en Alemeda dus. Snap de toevoeging van Alemeda daarbij wel niet echt. Dan had ik een losse aankondiging van Doechii wel logischer gevonden. Ofwel is Alemeda groter dan ik denk?

• Leuk
Waarderingen: Jojo
Op de website wordt Doechii na QOTSA gezet op zondag. Krijgen we dan Papa Roach - Doechii - QOTSA op de main en Justice toch als afsluiter van de Marquee?

• Leuk
Waarderingen: DDave
Doechii en Alemeda dus. Snap de toevoeging van Alemeda daarbij wel niet echt. Dan had ik een losse aankondiging van Doechii wel logischer gevonden. Ofwel is Alemeda groter dan ik denk?
Zitten beiden bij TDE.
Zal mogelijks van de agent een voorwaarde geweest zijn om samen aan te kondigen.

Leuk! Had ik initieel wel verwacht op de lineup, maar met elke drop nadien begon ik wel de hoop wat te verliezen.

• Leuk
Waarderingen: CSM
Line up van het jaar gok ik zo
Chappell Roan, Chase & Status, Oscar and the Wolf, Michael Kiwanuka, Jamie XX, Vampire Weekend, Amelie Lens, A$AP Rocky, IDLES, Joost, The Last Dinner Party, De Jeugd van Tegenwoordig, Paul Kalkbrenner, Khruanghbin, Netsky, Queens of the Stone Age, Doechii, Justice, Papa Roach en Aurora.

En dat zijn dan alleen nog maar de grote(re) namen. Tussen al dat kleins zit ook nog zo veel lekkers. Gewoonweg wauw! :love:

+ dan moeten er nog eens een 70-tal namen (waaronder een 30-tal op donderdag) bekendgemaakt worden!

Users who are viewing this thread