Pukkelpop 2025

Denk wel dat zijn hoogdagen al lang voorbij zijn en dat hij daardoor niet zo duur hoeft te zijn.
Tickets voor zijn losse show in Frankrijk gaan tussen 77 en 140 euro. Goedkoop zal hij ook niet zijn.

Doe dan maar gewoon Maneater meezingen met Nelly Furtado in de Dance Hall.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Op basis van de eerste bekendmakingen op de andere Europese festivals in augustus en de huidige geruchten eens een mockup poster gemaakt. Ik denk iets te stacked maar we mogen dromen hé! :D
Als die zondag al half moest kloppen met Papa Roach, Paul Kalkbrenner , QotSA en Vampire Weekend dan is mijn zondagticket al een feit 🥳

De wishlist sluit op 6 januari om middernacht inplaats van 10 januari vorige keer dat is zowaar 4 dagen eerder als ik goed kan tellen 😂, misschien krijgen we midden januari al een eerste naam of namen. Acht die kans wel klein maar hé wie weet.

Op basis van de eerste bekendmakingen op de andere Europese festivals in augustus en de huidige geruchten eens een mockup poster gemaakt. Ik denk iets te stacked maar we mogen dromen hé! :D
Zoveel grote namen? Lijkt mij onwaarschijnlijk maar zou heel vet zijn. Gegarandeerd nog sneller uitverkocht dan vorige keer!

Zover gaat dit er niet naast zitten denk ik, al heb in het gevoel dat Jack en Joshua in Lokeren gaan staan.

Zoveel grote namen? Lijkt mij onwaarschijnlijk maar zou heel vet zijn. Gegarandeerd nog sneller uitverkocht dan vorige keer!
Denk ik ook wel. Van dat tweede rijtje mag je er waarschijnlijk overal zeker nog eentje uithalen. Maar ik denk dat het wel die poule zal zijn waaruit ze zullen vissen voor de grote namen.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Schakel Jack White uit en ik denk niet dat dat een onrealistische line-up is in termen van omvang van de acts.

Morgen de eerste namen van Rock En Seine

Extra dag aangekondigd voor 20 augustus, - Chappell Roan?

Laatst bewerkt:
Billie en LDR speelden zowel de woensdag bij RES als vervolgens Reading & Leeds in het weekend. Ik wed dat het Chappell Roan is.

Billie en LDR speelden zowel de woensdag bij RES als vervolgens Reading & Leeds in het weekend. Ik wed dat het Chappell Roan is.
Ik win mijn weddenschap (voor één keer)

RES= Chappell Roan, London Grammar, Suki Waterhouse + Luvcat

Het lijkt erop dat we de meest door vrouwen gedomineerde Pukkelpop tot nu toe zullen hebben.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: daily

Users who are viewing this thread