Pukkelpop 2024

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Mr Belt en Wezol zou ik echt een lekkere naam vinden voor de donderdag.
Iskander Moon in het voor programma van Kids with Buns gezien. Zou ook een prima naam zijn voor de donderdag.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
ISE, Meltheads, Bluai, misschien Coely + hopelijk wat Nederlanders die nog niet zo bekend zijn in België
Zouden wat betreft de onbekende Nederlanders Elephant en Goldkimono een optie zijn? Of zijn die al wel bekend bij onze zuider buren?
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Denzel Curry is wel niet zomaar een gehypte rapper, hij is traag maar zeker gegroeid.

Een van de weinige rappers naar wie ik live zou kijken. Zonde!
Vooral zijn eigenwaan blijkt gegroeid te zijn.

Zo'n lullo's moet je niet meer boeken. Ik zal hem persoonlijk niet missen maar veel mensen zaten er blijkbaar op te wachten. Fuck him.
 
  • Leuk
Waarderingen: lennertw

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Nieuwe namen voor Cabaret Vert :

Bekijk bijlage 8490
Bovenstaande is niet volledig juist: XAVIER RUDD bv speelt op 15 AUGUSTUS niet op 18 augustus volgens de website. Tevens ontbreken de bekendste namen die als eerste werden genoemd bv Queens of the stone age en PJ Harvey voor donderdag.
Voor de voor mij belangrijkste dag donderdag met veel internationale acts heb ik onderstaand schema met de FRANSE en onbekende groepjes eruit gefilterd:
QUEENS OF THE STONE AGE, MACKLEMORE, PJ HARVEY, DESTROY BOYS in ZANZIBAR main stage
TEDDY SWIMS, FONTAINES DC, FLOGGING MOLLY, XAVIER RUDD IN ILLUMINATIONS tent
BLONDSHELL THE CLOCKWORKS (ierse punk), IN RAZORBACK Tent
GENERAL LEVY uk reggae, SISTA AISAH UK Dub in ZIONCLUB tent
PAULA TEMPLE UK,

Knappe Line-up aan de helft van een Werchter of Pukkelpop ticket in een gezellig en comfortabel festival net over de Belgische grens (Luxemburg)
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken