Pukkelpop 2024

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Hij schrijft zijn teksten zelf inderdaad. Hij geeft wel toe veel met Donnie over zijn teksten te sparren, maar that's it.

Overigens wordt Joost ook door sommige (redelijk onverwachtte) personen geprezen om zijn teksten, bijvoorbeeld Frits Spits
Daar geloof ik niet veel van, voor Europapa had die al 5 schrijvers nodig en dat is nu niet bepaald een kunstwerk.
 

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
24
22
Daar geloof ik niet veel van, voor Europapa had die al 5 schrijvers nodig en dat is nu niet bepaald een kunstwerk.
Ik denk dat het ook een beetje leeftijdsgebonden is. Laten we een poll houden, ik vind de artiest joost en zijn muziek niks, ik ben 36 jaar oud.🤣
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ik ben 46 en vind Joost best leuk.
Op Pukkelpop is de balans in muziek wel een beetje zoek, de basdreun staat wel erg hard dan.
Maar hij brengt een leuke show.
Ik hoef hem echter niet voor de zoveelste keer weer te zien, laat hem maar even een paar jaar overslaan.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
Bijna 60 en die Joost vind ik niks maar als anderen dat leuk vinden mag ie komen. Zolang het niet alleen Joost wordt.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
354
279
Hoop dat er door de afwezigheid van spiritbox op Lokerse toch nog kans is dat ze op pkp voor wat metalcore gaan zorgen, weet dat ze ook op Alcatraz staan maar denk nu niet dat er zooooooveel
Overlap is tussen die festivals van publiek. + is ook wel een eind uit elkaar
uitgesloten op tourschema, helaas :(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: jarne

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Als Isaac Roux live net zo goed is als op plaat wordt dat een Pukkelpop hoogtepunt!
 

Yerko_music

Playlistbediener
11 sep 2023
13
7
Mogelijkse artiesten voor pkp (staan in de buurt van pkp):

David Kushner
Teddy Swims
Louis tomlinson
Macklemore
Zoe Wees
Milky Chance
Destroy boys
Only The Poets
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
354
279
Mogelijkse artiesten voor pkp (staan in de buurt van pkp):

David Kushner
Teddy Swims
Louis tomlinson
Macklemore
Zoe Wees
Milky Chance
Destroy boys
Only The Poets
Louis tomlinson zou niet komen, kwam hier eerder voorbij. Macklemore, destroy boys en only the poets stonden er vorig jaar ook, dus verwacht due ook niet
 

Yerko_music

Playlistbediener
11 sep 2023
13
7
Louis tomlinson zou niet komen, kwam hier eerder voorbij. Macklemore, destroy boys en only the poets stonden er vorig jaar ook, dus verwacht due ook niet
Only the Poets komen, ze zeiden see you this summer in Belgium in hun mail na hun optreden
 

jarne

Support act
14 feb 2013
962
288
Militairie gun kunnen we doorstrepen,
Hebben kleine Europese tour aangekondigd en zijn alle dagen bezet
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Nu het toch nog even wachten is op nieuwe namen. Wie verwachten jullie allemaal op de donderdag?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken