Pukkelpop 2024

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Zwakste puntje hier blijft toch wel die main op zondag. The Offspring is al een uitermate zwakke voorlaatste naam, maar gaat Merol daar dan net voor staan? Vorig jaar nog ergens vroeg n de KlubC gezien.
Pommelien Thijs zeker? Veel populairder nog dan Merol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
Zwakste puntje hier blijft toch wel die main op zondag. The Offspring is al een uitermate zwakke voorlaatste naam, maar gaat Merol daar dan net voor staan? Vorig jaar nog ergens vroeg n de KlubC gezien.
Ik denk dat er wel nog iemand tussen Merol en The Offspring zal komen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Alweer Boys Noize lol.

Voor de rest toch een aantal namen die ik graag wil zien: Chalk, Mannequin Pussy, Model/Actriz, Confidence Man, Salute, The Kills.

Enkel jammer dat Mannequin Pussy en Dead Poet Society op de Backyard staan, de Backyard mag toch harder zijn vind ik.
Ja, tijdje geleden al aangegeven dat ze last had om een bepaalde categorie dj’s te lokken. Dat resultaat zie je duidelijk terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Zwakste puntje hier blijft toch wel die main op zondag. The Offspring is al een uitermate zwakke voorlaatste naam, maar gaat Merol daar dan net voor staan? Vorig jaar nog ergens vroeg n de KlubC gezien.
Kan het zijn dat we een andere muzieksmaak hebben? Ik heb the offspring nog op mijn 16de gezien op mijn eerste pukkelpop als co-headliner voor faithless. Nu ben ik 35. Ze kunnen het nog altijd. Ik zie nog wel iets tussen merol en the offspring. Maarja, ik vind zondag persoonlijk al van het begin vele malen sterker als de andere dagen samengeteld. Anders stonden de andere podia leeg en da's ook niet gezellig toch? ;) keuze genoeg!
Btw het feit dat ik zondag mijn klassiekers kan zien en de andere dagen vooral wat kan ontdekken maakt pukkelpop zo leuk. En geen gesloten hekken of rode kruisen voor podia en tenten zoals werchter. Ben matig tevreden met deze worp. Mss wordt model actriz wel een grote ontdekking. Moet nog tegoei beluisteren of me laten verrassen.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Mensen hebben verschillende smaken, sommige mensen zijn gemakkelijker tevreden dan anderen.
Ja ok, maar deze 32 namen bevatten toch voor elk wat wils? Een paar bandjes om te ontdekken, een paar grote namen, en van alle muziekstijlen wel wat. Precies wat je verwacht van Pukkelpop.

Je hebt gelijk dat sommige mensen makkelijker tevreden zijn dan anderen, maar soms kunnen mensen ook nooit tevreden zijn. (Niet op jou bedoeld)

Ik krijg in ieder geval nu al keuzestress en de affiche is nog maar half gevuld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Denk dat we nog iets kunnen krijgen tussen Merol (doet toch ook een Lotto Arena) en The Offspring. Pommelien zou dan om een uur of drie de mainstage vullen, lijkt me wel een gepaste spot voor haar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Goede worp, zeker, met een paar artiesten waar ik wel wat mee kan en een hele hoop waar ik helemaal niks mee kan. Doet echter niks af aan de sterkte, lijkt me. Maar wat dat betreft snap ik wel dat je teleurgesteld kan zijn.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ben het wel eens dat er nog wel een internationale naam achter Merel moet op de main. Maar er komen ook nog zeker 80 namen bij.

Verder een mooie worp: The Kills, Mount Kimbie, Dead Poet Society, Miles Kane, Ramkot,

En nog zat te luisteren voor mij. Ga beginnen met de namen die ik hier veel voorbij heb zien komen!
 

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Ja, tijdje geleden al aangegeven dat ze last had om een bepaalde categorie dj’s te lokken. Dat resultaat zie je duidelijk terug.
Zal vermoedelijk om de techno dj’s gaan? Jammer want de boiler is wel echt een grote trekpleister voor mij.

Jammer want vorig jaar zoveel topnamen. Hopelijk volgen er nog!
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
256
Ik vind het raar dat ze moeite hebben met het boeken van acts voor de Boiler, terwijl er zoveel DJ's zijn om uit te kiezen
 

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
53
64
Zeer goed pakket naar mijn smaak !

Ik was een beetje bang met berichten als "verwacht niets groots" maar come on :
The Kills, Killer Mike, Boys Noize, Confidence Man, Dead Poet Society, Dimension, Miles Kane, ...
En nog meer hele leuke ontdekkingen !

Ik denk dat mijn favoriete festival toen ik twintig was, was Rock Werchter 2009 maar nu ik dertig ben is het zeker Pukkelpop 2024.
Wat een line-up !
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Zowel Pukkelpop als Lowlands lijken zich dit jaar te richten op een ijzersterke midcard. En dat gaat ze beide goed af zo te zien.
 

Lawaaipapegaai

Campingartiest
2 feb 2024
59
53
Prima worp. Voor elk wat wils. En daarbij: we zijn er nog lang niet met deze namen. Het leuke van PP vind ik altijd het ontdekken van leuke bandjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

Gebruikers die dit onderwerp bekijken