Pukkelpop 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
Op een affiche van zoveel namen kan dat toch geen kwaad?
Die kerel staat sinds 2018 onafgebroken (uitgezonderd covid) jaarlijks in België en pakt gewoon telkens een mooie spot weg. Al goed dat hij nu in de Marquee gestoken wordt. Steeds lager en lager ook dus dat is een goed teken wel.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik kan dit soort reacties niet zo goed begrijpen. Er is al meerdere keren benoemd dat er geen grote namen meer komen, omdat de grootste er al zijn aangekondigd. Verder is het gewoon een enorm brede drop met voor ieder wat wils, toch?
Wie wil grote namen? Niet ik.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.256
3.823
Mannequin Pussy wel interessant, maar helaas niet op de zondag. Ach ja, QOTSA en The Smile is ook voldoende.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.600
Echt teleurgesteld. Misschien is het gerucht dat ze grote artiesten afzeggen aangezien het uitverkocht is toch waar.
Op welke plek verwachtte je nog grote artiesten? Want in principe zijn namen van de grootte Killer Mike, Boys Noize, Miles Kane, Sampha The Great, The Kills en Confidence Man best van ok formaat voor een zevende drop.
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
27
19
Chalk, Ramkot en Pommelien Thijs erbij op zondag is wat mij betreft leuk meegenomen. Had toch wel gehoopt dat Teddy Swims aangekondigd zou worden.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.453
4.610
ik had een band als the amity affliction wel verwacht in deze worp, of zou lokerse wat geknabbeld hebben aan de pukkelpop bands aangezien ze maar heel last minute beslist hebben van een metal dag in te plannen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken