Pukkelpop 2024

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Hopelijk zitten er ook namen als bdrmm, chalk, kae tempest, Royel Otis, dead poet society, zeal & ardor, en nog wat verassingen uit de hardere genres bij
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en theblackmadness

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Royal Otis speelt al op Suikerrock dus die al wss niet
Suikerrock is nu niet het festival dat voor exclusieve namen gaat maar kan natuurlijk, ze stonden vorig jaar ook al op Pukkelpop, zou gewoon zo’n zonde zijn dat ze met zo’n debuutplaat enkel Suikerrock zouden doen
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
Wat mij betreft wel een degelijke worp! Weinig verrassend misschien wel maar er zit genoeg leuks tussen!

Opvallend: slechts 1 mainstage naam erbij (Pommelien) en 3 Marquee-namen (Miles Kane, MEAU en Ramkot)

We hebben dus nog zeker 6 mainstage en 6 marquee namen te goed. Benieuwd wat daar nog voor uit de bus komt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero en Thieske

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
340
270
Nou, dat was teleurstellend.
Ik kan dit soort reacties niet zo goed begrijpen. Er is al meerdere keren benoemd dat er geen grote namen meer komen, omdat de grootste er al zijn aangekondigd. Verder is het gewoon een enorm brede drop met voor ieder wat wils, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ik kan dit soort reacties niet zo goed begrijpen. Er is al meerdere keren benoemd dat er geen grote namen meer komen, omdat de grootste er al zijn aangekondigd. Verder is het gewoon een enorm brede drop met voor ieder wat wils, toch?
Ja en er zitten er toch een aantal mooie bij zoals Killer Mike, Mount Kimbie, The Kills en Sampa the great?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Mooie worp toch.

Killer Mike!!! Mannequin Pussy! Mount Kimble! Sampa The Great! The Kills!
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Gebruikers die dit onderwerp bekijken