Pukkelpop 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.818
Op de backyard zie ik eigenlijk liever uptempo bands, dat werkt beter in het buitenlucht. Bands à la Slift zijn gebaat met een optreden in een tent: Club, Lift of in de Marquee op dezelfde dag als Amenra want het publiek voor dit soort muziek is er dan toch.
Oh ja, Backyard is vanaf vorig jaar open air. Dan doe maar in de Club.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik hoop op Roisin Murphy, Teddy Swims, Dead Poet Society, Half Moon Run Grandson, Kae Tempest, Ramkot en Sticks!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Net even geteld. Vorig jaar 169 namen inclusief de donderdag. Dan moeten we er nog 125 krijgen.

Daarvan hadden we 18 main stage namen. Daarvan hebben we er nu 12. Daar zaten dan weer 6 Belgische/Nederlandse acts bij. Daar hebben we er nu pas 2 van. Verwacht dus niet nog heel veel grote internationale namen op de main.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik heb geen verwachtingen, zie wel. De lineup is nu al sterk, alles hierbij is een bonus.

Al zou Killer Mike echt een AA naam erbij zijn voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
Zonder enige basis ervoor, heb ik het gevoel dat Jamie XX aangekondigd zal worden.
Zou wel een héérlijke naam zijn! Stond in 2021 op PKP en in 2022 op RW. Zit begin augustus wel nog in de VS dus acht de kans niet heel groot maar zeker niet onmogelijk!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Euh... dat was elf jaar geleden ?
Run The Jewels moest hun eerste album nog uitbrengen ?
Pukkelpop headliner Fred Again.. moest zijn eerste song nog schrijven ?
Werchter headliner Dua Lipa moest nog 18 worden ?
Moet ik doorgaan ?
Koolket wil gewoon hipsterpunten scoren door te zeggen dat hij er toen al bij was.
Heel cool, koolket!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Fred Again, Stromzy, Jorja Smith, CdW, Sam Smith, Skrillex, Raye, QotSA, The Offspring, the Smile.
Hoeveel grote namen wil je. Als je de echte klappers qua namen wil moet je naar Pinkpop of Werchter.
Al Denk ik dat je met Fred Again in ieder geval de meeste relevante headliner hebt van alle festivals!
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
ik hoop morgen op zo'n zestig nieuwe namen voor Pukkelpop en meer volledig zicht op mainstage en marquee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken