Pukkelpop 2024

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Wat is er met die hun poster/design gebeurd? Wat een misbaksel van een font-type is dat zeg.

Wel één van de betere line-ups in jaren, moet ik zeggen..
Akkoord, het is oké voor de verandering. Ik zou het nog steeds niet leuk vinden als mijn 16-jarige zoon er naartoe zou gaan. hij gaat waarschijnlijk met mij mee naar Pukkelpop, de namen bevallen hem tot nu toe wel.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
427
282
Ben benieuwd wat de start datum en de prijzen van de tickets gaan worden hopelijk maken ze dat morgen bekend samen met de zondag namen.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
102
66
Na de aankondiging van Oscar and the Wolf voor Suikerrock en Lokerse Feesten: toch nog een waterkansje of volledig uitgesloten voor PKP?
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
107
84
"Er staat meer op de planning, maar daar mag ik nog niets over zeggen", zei ie net op Studio Brussel. Al lijkt het me dat PKP daar niet bij zal zitten. Twee jaar geleden was PKP, vorig jaar RW, dus ik vermoed nu kleinere/andere festivals.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Na de aankondiging van Oscar and the Wolf voor Suikerrock en Lokerse Feesten: toch nog een waterkansje of volledig uitgesloten voor PKP?
De aankondiging bij drie Belgische festivals sluit een bijkomend optreden als sub op Pukkelpop niet uit. Zou me niet verwonderen als zijn naam naast de reeds bekende als verrassing erbijkomt voor de zondag slotdag van PKP. In dat geval is met PKP afgesproken dat men tot elf uur zou wachten. Zou wel een uitstekende PR stunt zijn.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
De aankondiging bij drie Belgische festivals sluit een bijkomend optreden als sub op Pukkelpop niet uit. Zou me niet verwonderen als zijn naam naast de reeds bekende als verrassing erbijkomt voor de zondag slotdag van PKP. In dat geval is met PKP afgesproken dat men tot elf uur zou wachten. Zou wel een uitstekende PR stunt zijn.
No thanks.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket en Everyknight

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
102
66
De aankondiging bij drie Belgische festivals sluit een bijkomend optreden als sub op Pukkelpop niet uit. Zou me niet verwonderen als zijn naam naast de reeds bekende als verrassing erbijkomt voor de zondag slotdag van PKP. In dat geval is met PKP afgesproken dat men tot elf uur zou wachten. Zou wel een uitstekende PR stunt zijn.
Vindt het ook zeker niet uit te sluiten. OATW - QOTSA is wel een leuke combo. Liever OATW als sub dan The Offspring maar dat is heel subjectief natuurlijk haha
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Queens of the Stone Age, Oscar and the Wolf, the Offspring en the Smile als aankondiging voor de zondag van Pukkelpop vandaag?.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
"Er staat meer op de planning, maar daar mag ik nog niets over zeggen", zei ie net op Studio Brussel. Al lijkt het me dat PKP daar niet bij zal zitten. Twee jaar geleden was PKP, vorig jaar RW, dus ik vermoed nu kleinere/andere festivals.
Zou van pkp toch raar zijn om hem 3 uur later aan te kondigen als hij op een van de drukste momenten live op StuBru op dezelfde dag het al kan aankondigen,
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
102
66
Zou van pkp toch raar zijn om hem 3 uur later aan te kondigen als hij op een van de drukste momenten live op StuBru op dezelfde dag het al kan aankondigen,
Vind ik ook wel. PKP zou toch zelf de primeur willen in dit geval. Ik denk niet dat hij erbij zal zijn straks.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.041
2.671
PKP gaat geen hoge positie geven aan band die al staat op Suikerrock en Lokerse. In 2018 hebben ze OATW headliner gemaakt terwijl die al op Werchter (Classic?) stond en een sportpaleis geprogrammeerd had, dat was volgens mij de kalmste dag ooit op de wei.

QOTSA en Offspring zeker? Had liever QOTSA en Sam Fender gezien, maar Offspring is ook welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol en jonveras

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Van heel die line-up snap ik enkel Fred Again. Die gast blijft volk aantrekken ook al heeft hem in Belgie ondertussen al 5 keer geweest. Al de rest CDW, Goldband, Sam smith zijn de laaste 2 jaar zoveel geweest in Belgie dat ik niet snap dat mensen die nog willen zien... Maar bon als de tickets verkopen wie ben ik voor te klagen...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Van heel die line-up snap ik enkel Fred Again. Die gast blijft volk aantrekken ook al heeft hem in Belgie ondertussen al 5 keer geweest. Al de rest CDW, Goldband, Sam smith zijn de laaste 2 jaar zoveel geweest in Belgie dat ik niet snap dat mensen die nog willen zien... Maar bon als de tickets verkopen wie ben ik voor te klagen...
Een Belgische of nederlandse artiest die vaak in België geweest is? Water is nat.
Sam Smith overigens 1 keer in de laatste 6 jaar, dus daar blaf je tegen de verkeerde boom.
 
  • Haha
Waarderingen: yannickd

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Een Belgische of nederlandse artiest die vaak in België geweest is? Water is nat.
Sam Smith overigens 1 keer in de laatste 6 jaar, dus daar blaf je tegen de verkeerde boom.
Tiens ik dacht dat die in 2023 in het sportpaleis stond, zal mij vergist hebben zeker...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken