Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Toch benieuwd wanneer Lana in ons land nog eens een podium aandoet. En vooral welk dat dat dan zal zijn.
Ik heb er geen idee van van wat de organisatoren van haar zouden verwachten.
Een Sportpaleis, een RW, een Boutique, een KBS,...
Ik denk dat zowel RW als PkP al meermaals tevergeefs geprobeerd hebben. Het zal er ooit wel eens van komen zeker...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Geweldig om te horen, ze zaterdag in Manchester te zien. Ik kan niet wachten. Perfecte locatie ook Wat is de opzet? Hoeveel drummers? Maak de setlist alsjeblieft niet bekend :)
Drie! Fantastische live band is het.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
QOTSA/CDW
STORMZY/MARTIN GARRIX of Peggy Gou?
Sam Smith/Fred Again…

Als het zoiets zou zijn, zou het wel heel hard geïnspireerd zijn op Sziget & laat dat nu 1 van de enige europese augustusfestivals zijn waar je niet op wilt lijken dit jaar
Martin Garrix, zou kunnen verklaren waarom hij niet op de lijst van Tomorrowland staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Martin Garrix verwacht ik niet…
Met zekerheidjes als Fred Again.., Peggy Gou(The Prodigy & Soulwax) en Charlotte De Witte heb je al heel veel elektronische grote namen! Als Martin Garrix daar ook nog bij komt is het wel een beetje erg veel van het goede
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Komt er ook een Pukkelpop VoorSpel?

U vraagt, wij draaien! :D
 
  • Geweldig
Waarderingen: emilejol

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
88
2
Martin Garrix, zou kunnen verklaren waarom hij niet op de lijst van Tomorrowland staat.
Calvin Harris zou wel kunnen, stond er in 2014 ook en wordt blijkbaar nooit geboekt door Tomorrowland. Dagelijks een grote elektronische afsluiter in een ander genre als Fred Again en CDW er ook staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Sevves krijgen we Goldband als sub voor Fred Again ofzo
Spotje Bazart van vorig jaar? 3de op de main was dat, op de Billie dag. Is niet dat die veel groter zijn dan hen toch.

En dan is het al gul. Vorig jaar speelden ze als tweede van de dag met nog 3 bands na hen op Cactus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Stel dat die maar 3 shows spelen hele zomer. Zie ik ze wel wat eisen.
Als comeback na een lange pauze zou ik zoiets nog snappen maar ze speelden net in elk gehucht in België. Volgens mij letterlijk elk mogelijk festival afgedaan de laatste 2 jaar.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
228
86
Spotje Bazart van vorig jaar? 3de op de main was dat, op de Billie dag. Is niet dat die veel groter zijn dan hen toch.

En dan is het al gul. Vorig jaar speelden ze als tweede van de dag met nog 3 bands na hen op Cactus.
Vorig jaar combineerden ze op dezelfde dag Cactus Festival en Zottegem dus de plaats op de affiche was niet belangrijk. Heb ze op Crammerock gezien en toen kwamen ze van een optreden in Scheveningen diezelfde dag. Nieuwtje van die dag toen was dat Boaz aankondigde dat hij vader zou worden. Concert in Crammerock zelf was superdruk bezocht maar wel rommelig. Hopelijk doet de langdurige concertpauze hun goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken