Pukkelpop 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
We moeten dus gewoon accepteren dat Fred Again als grote naam wordt neergezet, niet meer niet minder.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Waar word gezegd dat Florence terugkomt? Ik neem aan dat ze dan ook op Rock En Seine (en sziget) zou staan… daar is ze (nog) niet aangekondigd
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Heeft iemand Ed Sheeran al uitgesloten? Geen Belgische dates en is rond dat weekend (nou ja, in Servië op de 17e). Voor mensen die zeggen dat hij te duur zal zijn, kan ik me niet voorstellen dat zijn honorarium te veel zou verschillen van dat van Billie.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
434
300
Ik vind de website maar raar op dit moment op de camping pagina staat nog oude informatie van afgelopen editie (wat ben je daar nu nog mee!) en ze gebruiken de nieuwe huisstijl bij de pkp nieuwsbrief en de oude huisstijl bij al de rest. Op laatste foto staat als enige de datum heel klein in het logo.
IMG_3389.jpegIMG_3393.pngIMG_3394.jpeg
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Queens of the Stone Age / Charlotte de Witte
Fred Again / Florence and the Machine
Sam Smith / ....

Als dit echt de headliners zijn voor Pukkelpop dan vind ik dat ze het heel netjes hebben gedaan. Mede omdat het budget van Pukkelpop een stuk lager zal zijn dan dat van Rock Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en MadMandra27

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Als ze gewoon anderhalf uur krijgen maakt het toch niet uit dat er daarna nog een dj plaatjes komt draaien?
Dan is QOTSA toch gewoon de headliner met een dance act na.
Sub is voor mij degene die speelt vóór de hoofdact, ongeacht of er daarna een dansje volgt. Er zijn genoeg gelegenheden geweest waarbij de afsluiter niet als headliner of sub werd geclassificeerd.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
Queens of the Stone Age / Charlotte de Witte
Fred Again / Florence and the Machine
Sam Smith / ....

Als dit echt de headliners zijn voor Pukkelpop dan vind ik dat ze het heel netjes hebben gedaan. Mede omdat het budget van Pukkelpop een stuk lager zal zijn dan dat van Rock Werchter.
Is idd schitterende bovenkant, snap niet waarom mensen ontevreden zouden kunnen zijn ermee…
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
297
Vrijdag nieuwe muziek van Sam fender! Wie weet zijn we al heel de tijd naar de foute Sam aan het kijken om Pukkelpop te subben
 
  • Wow
Waarderingen: MadMandra27

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Queens of the Stone Age / Charlotte de Witte
Fred Again / Florence and the Machine
Sam Smith / ....

Als dit echt de headliners zijn voor Pukkelpop dan vind ik dat ze het heel netjes hebben gedaan. Mede omdat het budget van Pukkelpop een stuk lager zal zijn dan dat van Rock Werchter.
Vrijdag nieuwe muziek van Sam fender! Wie weet zijn we al heel de tijd naar de foute Sam aan het kijken om Pukkelpop te subben
Ho ho, er staan nog puntjes achter Sam Smith. Daar kan best Sam Fender achtergezet worden.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Queens of the Stone Age / Charlotte de Witte
Fred Again / Florence and the Machine
Sam Smith / ....

Als dit echt de headliners zijn voor Pukkelpop dan vind ik dat ze het heel netjes hebben gedaan. Mede omdat het budget van Pukkelpop een stuk lager zal zijn dan dat van Rock Werchter.
Meestal heeft Pukkelpop 3 headliners! (Lees: 3 namen in het groot op de poster per dag)
Ik verwacht nog wel ergens een hiphopnaam bij (Asap Rocky..?) (hoop op Tyler, the creator!) en een belgische/nederlandse naam (joost? Zat vorig jaar erg te schreeuwen dat hij volgend jaar hoger op de line-up wilt en trekt genoeg volk) (goldband, trekt ook genoeg volk)
(En Sam Smith?!?, verschrikkelijk naam! Ik denk dat hij morgen op rw word aangekondigd…) duss

Joost of Goldband / Queens Of The Stone Age / Fred Again..
Fontaines DC / Lana Del Rey / Charlotte De Witte
Placebo / SZA / Tyler, The Creator of A$AP Rocky

En hopelijk een van onderstaande namen in de Marquee of Dance Hall maar dat is zijn eigenlijk gewoon andere namen die ik als headliner zag en gewoon onmogelijk kwa budget en wensen van de act zelf…

Editors
The prodigy
21 savage
New order
Lcd soundsysten
Pulp
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Als we er een van LCD, Pulp of New Order in de Marquee zouden krijgen, zou ik een kaartje kopen, aangezien de waarschijnlijke headliners/subs dit jaar behoorlijk behoorlijk lijken. Ik voorspel dat we 0/3 halen
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Begin februari ga je moeten incalculeren. Niks vroeger.

Maar eind januari komt Lowlands en heb je ineens al goed idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
45
26
Voor de eerste namen verwacht ik ook wel weer een 'stunt' zoals met de aankondiging van Billie Eilish vorig jaar of de graffitimuur twee jaar geleden, dat zal wel niet gewoon een post zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken