Pukkelpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Die Club is echt niet zo groot hoor, hoeveel man gaan daar in? Enfin, op Pukkelpop vind ik het lastig, op eender welk festival trouwens, zo'n acts... al snel een prater naast je en dan is het optreden finito. Maargoed dat kan in het OLT ook natuurlijk.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.170
5.500
Zou een zeer mooie naam zijn voor Rock Werchter, hopelijk in een tent deze keer.

Vanwaar 'los'? Want als ik het tourschema van Slowdive bekijk, stoppen ze momenteel in het weekend van 9 juni met touren en hervatten ze pas half augustus. Pukkelpop lijkt, op basis hiervan, logischer, zeker omdat dit dan mooi aansluit op Paredes de Coura/La Route du Rock (beiden van 14 t.e.m. 17 augustus).

Er zijn al een aantal data bekend gemaakt die nog niet op hun officiële site staan. Allemaal kort rond RW. Hebben ook enorm snel hun zaalshow uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Dit staat er als ge u wilt inschrijven op de pkp nieuwsbrief. Nu ik denk dat ze dat er standaard erbij zetten na de wishlist of is dat nieuw dit jaar? Ben al jaren ingeschreven op de pkp nieuwsbrief vandaar die vraag maar was toch nieuwsgierig wat er nu op de website te zien is (en dan klik ik overal eens op uit nieuwsgierigheid)
IMG_3389.jpeg
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.170
5.500
R

moeten wel duidelijk later in het verhaal gekomen zijn, want Lokerse had eigenlijk de metaldag afgevoerd voor 2024 bij gebrek aan headliner
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.170
5.500
Dus volgens Vicarious QOTSA als sub (ik vermoed voor CDW), en Florence samen met Fred Again.. .
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Schrijf Sam smith maar met potlood op. van 15 tot en met 22 augustus zijn nog geen tour datums bekend laatste datum is 14 augustus in Stockholm en volgende is 23 augustus in Zürich dus Pukkelpop kan nog. Wat denken jullie?
IMG_3392.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
Mijn tiercé van drie gouden duo's voor Pukkelpop:
vrijdag EDITORS-THE SMILE (Editors spelen op za 3 aug in Bretagne (Festival du bout de monde) en alterneert graag Werchter met Pukkelpop)
zaterdag CHARLOTTE DE WITTE-QUEENS OF THE STONE AGE
zondag FRED AGAIN-LORDE
Fred Again, Queen of the Stone Age en the Smile zijn zekerheden gezien hun tourschema.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken