Pukkelpop 2023

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.721
2.397
Vrijdag ook een dagje geweest. Door omstandigheden pas het terrein op bij mijn eerste must-see van de dag:

Ethel Cain (3.5): Ethel speelde een heel erg fijne set, maar is eigenlijk eerder muziek om in een intieme zaal te gaan kijken. Dan krijgt ze er gemakkelijk een punt bij.

The Aces (4): Een band die mij heel erg doet denken aan Haim. Ze kregen het publiek vlot mee, maar moeten nog net iets meer een 'eigen smoel' krijgen. Wel een band om in de gaten te houden, want kunnen wel eens serieus groeien de volgende jaren.

M83 (4.5): Een uurtje wegdromen en dansen bij deze Franse bazen. Echt een heerlijke set. 'Midnight City' natuurlijk het hoogtepunt.

Boygenius (5): De band waarvoor ik een dag ben geweest. Maakten mijn verwachtingen volledig waar. Heerlijk om die 3 samen plezier te zien maken, en dat dan gemixt met de heerlijke muziek, is echt het paradijs. Mooi ook om mijn persoonlijk Boygenius-lijstje volledig te kunnen hebben afgestreept: alle 3 solo + samen. Sowieso ééntje voor het eindejaarslijstje.

Billie Eilish (3.5): Van achter op het terrein gezien. Fijne show, maar vind persoonlijk haar vroegere muziek fijner dan het nieuwere werk. Het vuurwerk op het eind was een leuk extraatje.

Ascendant Vierge (3): Eens een kans gegeven, wegens Moderat vorig jaar al gezien, en uit nieuwsgierigheid. Hele fijne energie in de Lift, maar na een dik half uur voor bekeken gehouden, wegens niet echt mijn muziek.

St. Paul (4): Nog paar uur gedanst bij St. Paul die weer een heel erg toffe set draaide.

Overall weer een heel erg fijne dag gehad. Muzikaal niet mijn beste ooit, maar daar had de warmte ook heel veel mee te maken. Aan degenen die er nog zijn, geniet ervan!
 

Bert

Support act
14 nov 2014
858
803
Na Werchter en nu Pukkelpop ben ik toch bang dat de Hollandse ziekte de grens is overgegaan.
Gisteren al veel gekletst en vandaag bij Kids with Buns complete conversaties.

Nu hopen dat het geen pandemie wordt
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.669
3.374
Ah verkeerd gelezen. Godverdomme betaalmuur
ik kon nochtans die hele "recensie" van Limp bizkit lezen (kan je dat echt een recensie noemen als hij het alleen over vergelijkingen heeft over kleding en leeftijden van het gemiddelde publiek?)
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
260
173
Door het cancellen van Florence toch nog een ticket voor de zondag kunnen krijgen. Giant Rooks, Dylan en Girl on red deden het erg goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.016
2.091
Het Tarkastaja idee kwam blijkbaar van Clouseau zelf uit.

Had ik niet gedacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Tent wel vol hoor hier.

Tripje van de Main duurde ruim een kwartier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken