Pukkelpop 2023

Een openluchtstage van 'de' backyard maken is echt wel een meerwaarde dit jaar! Je kant optimaal genieten van het optreden voor de stage en alsook een pintje drinken bij special beer & Wines omdat het volume vaak niet te hard staat.
Of bij cafe Pukkelpop en meegenieten.

• Leuk
Waarderingen: Dietera.
Snelle vraag: waar kun je sigaretten kopen? Niet meer mogelijk op de site? Onderweg of moet je terug naar Hasselt centrum?
Ja, slechte gewoonte ik weet het...
Thanks guys !
Laat antwoord maar: er is een shop naast de Marquee, naast de drankenstand.

Hoe was Limp Bizkit?
Had een kort filmpje gezien op facebook van Rollin', de energie lijkt er vanaf te zijn. Staat er op zijn gemakje te rappen. Nuja het hoort mss een beetje bij zijn persoonlijkheid 😅
Zou ze toch graag eens willen zien puur voor de nostalgie (hopelijk op Graspop).
Dat was best een feestje, zeker omdat ze de laatste twintig jaar uit hun carrière hebben genegeert.

Op welk festival? Heb ze met de nieuwe zanger niet gezien. Anders moet Zoli snel terugkomen. Al heb ik liever zo min mogelijk emo en cleane zang in hardcore. Dan maar Slapshot, Integrity, Angel Crew, SOIA en vergelijkbaar.
Op punk in drublic gezien, zang vond ik ni goe vooral dus mss da

Zag de opnames van Clouseau terug op de livestream. Het bracht me terug naar de tijden van zeer matige Belgische bands (die logischerwijs ook nooit op TW en Pukkelpop stonden) gemengd met The Masked Singer.

Users who are viewing this thread