Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kijken naar Lil Tjay op de stream, wat een hoop stront! vals rappen over een vals achtergrondnummer terwijl de DJ aan het einde van elk nummer steeds weer een stomme geluidseffect glasbreuk en alarm shit doet. Een van de ergste dingen die ik ooit heb gezien. 0/5
Ik weet zeker dat mijn 15-jarige het leuk zou vinden
ik kon nochtans die hele "recensie" van Limp bizkit lezen (kan je dat echt een recensie noemen als hij het alleen over vergelijkingen heeft over kleding en leeftijden van het gemiddelde publiek?)
Deze is helemaal erg. Hij heeft schijnbaar een slechte jeugd gehad en projecteerd dat nu op LB. Ga dan niet kijken en schrijf er al helemaal geen recensie over. #wel mijn helden van vroeger
Deze is helemaal erg. Hij heeft schijnbaar een slechte jeugd gehad en projecteerd dat nu op LB. Ga dan niet kijken en schrijf er al helemaal geen recensie over. #wel mijn helden van vroeger
Dat slechte jeugd en projecten valt toch wel mee. Hij geeft gewoon (in zeer veel woorden) aan dat hij vroeger een groot fan was en het tegenwoordig meer een 'guilty-pleasure' is.
Ik denk trouwens 90% van de mensen die er gisteren waren hetzelfde vinden. Qua muziek is LB niet echt hoogstaand.
Gisteren ook nog voor 2 many DJ's begonnen ging het verkooppunt van bonnen dicht aan de Marquee. Moest helemaal tot aan de boenke boenke podia om nieuwe te halen.