Pukkelpop 2023

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Kijken naar Lil Tjay op de stream, wat een hoop stront! vals rappen over een vals achtergrondnummer terwijl de DJ aan het einde van elk nummer steeds weer een stomme geluidseffect glasbreuk en alarm shit doet. Een van de ergste dingen die ik ooit heb gezien. 0/5

Ik weet zeker dat mijn 15-jarige het leuk zou vinden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Dat filmpje van Macklemore op de socials van PKP bewijst dus ook waarom we niet van die vent van af zullen geraken.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.394
2.912
ik kon nochtans die hele "recensie" van Limp bizkit lezen (kan je dat echt een recensie noemen als hij het alleen over vergelijkingen heeft over kleding en leeftijden van het gemiddelde publiek?)

Deze is helemaal erg. Hij heeft schijnbaar een slechte jeugd gehad en projecteerd dat nu op LB. Ga dan niet kijken en schrijf er al helemaal geen recensie over. #wel mijn helden van vroeger
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Iemand een idee waarom de togen aan de main nu al dicht gaan? Killers moeten nog 3 kwartier spelen.
 
  • Wow
Waarderingen: Mark's Kal

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904

Deze is helemaal erg. Hij heeft schijnbaar een slechte jeugd gehad en projecteerd dat nu op LB. Ga dan niet kijken en schrijf er al helemaal geen recensie over. #wel mijn helden van vroeger
Dat slechte jeugd en projecten valt toch wel mee. Hij geeft gewoon (in zeer veel woorden) aan dat hij vroeger een groot fan was en het tegenwoordig meer een 'guilty-pleasure' is.

Ik denk trouwens 90% van de mensen die er gisteren waren hetzelfde vinden. Qua muziek is LB niet echt hoogstaand.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Ben helemaal in de Beer Shack drinken gaan halen. Als ik terug kom is toog 15 terug open.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
847
777
Genoten van Foals. Strakke set.
Ook hier de Marquee niet helemaal vol en 20 minuten voor het einde ruimte genoeg om flink te kunnen bewegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Genoten van Foals. Strakke set.
Ook hier de Marquee niet helemaal vol en 20 minuten voor het einde ruimte genoeg om flink te kunnen bewegen.
Ja, was ideaal. Heb de eerste helft van de show van Bonobo gezien daarna en Foals. Allebei enorm van genoten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Iemand een idee waarom de togen aan de main nu al dicht gaan? Killers moeten nog 3 kwartier spelen.
Gisteren ook nog voor 2 many DJ's begonnen ging het verkooppunt van bonnen dicht aan de Marquee. Moest helemaal tot aan de boenke boenke podia om nieuwe te halen.

Zeer rare strategie.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken