Pukkelpop 2023

Celestial

Nieuw lid
19 aug 2023
2
0
Anders zijn het geen secret sessions meer he
Haha, dat snap ik, maar ik was toch benieuwd of iemand enig idee heeft hoe je dit soort dingen te weten kan komen. Bombay Bicycle Club speelt zo ook een mini sessie ergens, maar dat staat wel op de Instagram.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.613
2.180
Vond er nog iemand dat Billie Eilish gisteren enorm stil stond? Ik ben al lang niet meer naar Pukkelpop geweest maar kan me herinneren dat er daar vorig jaar ook al problemen mee waren tijdens de headliners. Je kon gisteren gewoon een gesprek voeren met mensen die 3 meter achter je stonden zonder te roepen, echt belachelijk.
Dan kan je het achtergrondkoor van 66k uitzinnige mensen des te beter horen he.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Genieten van Joji op de livestream. Zou een van de verrassingen van het festival voor mij zijn geweest als ik daar was geweest, denk ik
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.855
3.971
Heeft iemand al secret stages gevonden? Zijn er blijkbaar twee.

Verder me vandaag erg vermaakt bij prins s en de geit en limp bizkit rechtsvoor in de pit.
Willy heeft een filmpje online staan (op facebook) waar ze aan die secret stages op zoek gaan naar "willy's".
Eentje is in de buurt van het reuzenrad, een deur aan een platenzaak... een secret beach party met silent disco.
Een andere is de dance club, maar die staat redelijk duidelijk aangegeven lijkt het.
Maar dat zijn volgens mij nog anderen dan waar de optredens doorgaan.
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
132
423
Hoe was Limp Bizkit?
Had een kort filmpje gezien op facebook van Rollin', de energie lijkt er vanaf te zijn. Staat er op zijn gemakje te rappen. Nuja het hoort mss een beetje bij zijn persoonlijkheid 😅
Zou ze toch graag eens willen zien puur voor de nostalgie (hopelijk op Graspop).
 

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
22
29
Een openluchtstage van 'de' backyard maken is echt wel een meerwaarde dit jaar! Je kant optimaal genieten van het optreden voor de stage en alsook een pintje drinken bij special beer & Wines omdat het volume vaak niet te hard staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Gebruikers die dit onderwerp bekijken