Pukkelpop 2023

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Wat is jullie ervaring met rijen voor de ingang op donderdagavond en vrijdagochtend? Ik wil morgen graag om 19:00 op de wei zijn en vrijdag om 11:50 dus de tijden waarop de eerste bands ook starten. Moet ik dan rekenen op rijen van meer dan een uur of valt dat wel mee?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
944
936
Toch maar een vraag gesteld over de Shuttle.

Beste Bert,

De pendelbussen van en naar het station van Hasselt zijn gratis, hiervoor hoef je je 4 tickets niet te gebruiken.
Je polsbandje of festivalticket volstaan.

Fijne PKP!

Groetjes
Team PKP
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Wat is jullie ervaring met rijen voor de ingang op donderdagavond en vrijdagochtend? Ik wil morgen graag om 19:00 op de wei zijn en vrijdag om 11:50 dus de tijden waarop de eerste bands ook starten. Moet ik dan rekenen op rijen van meer dan een uur of valt dat wel mee?
Valt best mee, eenmaal open gaat het erg vlot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Ik heb echt nog nooit lang aangeschoven om de wei op te moeten geraken. Er is geen enkele reden om vroeger dan het openingsuur daar al in de zon te gaan staan opbranden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Wat is jullie ervaring met rijen voor de ingang op donderdagavond en vrijdagochtend? Ik wil morgen graag om 19:00 op de wei zijn en vrijdag om 11:50 dus de tijden waarop de eerste bands ook starten. Moet ik dan rekenen op rijen van meer dan een uur of valt dat wel mee?

Ben nu wel eens benieuwd op welke festivals je een uur moet staan aanschuiven om de wei nog maar op te geraken.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Wat is jullie ervaring met rijen voor de ingang op donderdagavond en vrijdagochtend? Ik wil morgen graag om 19:00 op de wei zijn en vrijdag om 11:50 dus de tijden waarop de eerste bands ook starten. Moet ik dan rekenen op rijen van meer dan een uur of valt dat wel mee?
Op die 2 tijdstippen verwacht ik een vlotte passage.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
364
Biertjes staan te koelen, boodschappen staan al klaar. Kan al niet wachten op 't moment dat ons tentje staat.

Staan op camping chill, we rijden via 't zuiden aan. Hoop dat we dichtbij kunnen parkeren, mocht dat niet zo zijn drop ik m'n vriendin maar af bij 't station/K&R met alle spullen. Benieuwd hoe 't gaat lopen, weinig behoefte aan al vele zweetdruppels te moeten laten voordat 't tentje staat.
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
179
145
Wat is jullie ervaring met rijen voor de ingang op donderdagavond en vrijdagochtend? Ik wil morgen graag om 19:00 op de wei zijn en vrijdag om 11:50 dus de tijden waarop de eerste bands ook starten. Moet ik dan rekenen op rijen van meer dan een uur of valt dat wel mee?
Valt reuze mee. Ook de check-in gaat meestal vrij snel. Langste "oponthoud" is wanneer ze je tassen doorzoeken en je al je spullen weer moet fatsoeneren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Ben nu wel eens benieuwd op welke festivals je een uur moet staan aanschuiven om de wei nog maar op te geraken.
Ik heb bij Graspop eens 4 uur erover gedaan om binnen te komen. Gelukkig is dat ondertussen verbetert want er is niks zo vervelend als in de rij staan terwijl je de ene na de andere band die je graag wilde zien in het water ziet vallen omdat de rij onmogelijk lang is.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Ik heb bij Graspop eens 4 uur erover gedaan om binnen te komen. Gelukkig is dat ondertussen verbetert want er is niks zo vervelend als in de rij staan terwijl je de ene na de andere band die je graag wilde zien in het water ziet vallen omdat de rij onmogelijk lang is.
4 uur 😳 Moet je ook nog je bandje laten omwisselen wss.

Dat is op PKP met de aparte check in tent iig zelden een probleem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Tinus101

Support act
21 nov 2022
886
1.069
Wij komen morgen rond 15:30 aan op camping chill. Moet ik dan zorgen maken dat ik ook ver moet lopen naar de camping of zit dat wel goed?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
We hebben allemaal eigenlijk geen idee.
Maar uit reacties blijkt dat het allemaal erger kan zoals bij andere festivals.

Dus:
- niet teveel meenemen
- goed blijven drinken
- denk aan de mooie dagen die we tegemoet gaan
- als we ver moeten lopen, zijn we wel met een grote groep
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken