Pukkelpop 2023

En ik denk dat de mensen met de shuttlebus vanaf het station ook niet blij gaan zijn.
Deze lijkt te stoppen bij de kiss-en-ride zone zuid en niet meer vlak bij het festivalterrein.

Dag,
Er is geen shuttle vanaf parking 10.
Groetjes,
Team PKP
Dit is echt schandalig. Waarom niet camping Relax op de plek van voorgaande jaren? Parking lag op 5 minuten en vervoer naar festivalterrein was top geregeld (of lekker te voet of met de fiets).
Benieuwd hoe dit gaat verlopen met de gemelde extreme hitte...

• Leuk
Waarderingen: Linzenvlaai en elo
Dit is echt schandalig. Waarom niet camping Relax op de plek van voorgaande jaren? Parking lag op 5 minuten en vervoer naar festivalterrein was top geregeld (of lekker te voet of met de fiets).
Benieuwd hoe dit gaat verlopen met de gemelde extreme hitte...
Enige voordeel is dat je door het bos loopt. Maargoed, schandalig dus.

Als we dan toch kakken opt openbaar vervoer.

Eerste trein naar BXL op zondagochtend is rond 07.20uur...

Ik snap dat zo'n boerengat dat anders niet nodig heeft maar in dit weekend zou een trein om 05 a 06uur toch geen overbodige luxe zijn?

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
En ik denk dat de mensen met de shuttlebus vanaf het station ook niet blij gaan zijn.
Deze lijkt te stoppen bij de kiss-en-ride zone zuid en niet meer vlak bij het festivalterrein.
5 minuutjes stappen zeg. Als dat al teveel is...🙂

Wat een gemekker over de bereikbaarheid, er is (gratis) openbaar vervoer tot op enkele minuutjes wandelen en 2 K&R zones vlakbij de campings/festivalterrein en tal van (gratis) nachtbussen.
Parkeerplaatsen voldoende nu in tegenstelling tot vorig jaar, de ene wat verder dan de andere. Tsja, moeilijke mensen. 🤔

Probeer van Hasselt eens heen en weer naar Werchter of Graspop te treinen/bussen...😁

Beste parking is p4 en p5 denk ik) aan de school in Hasselt. Ik kom ook uit het "noorden', maar ga wel een rondje via Lummen doen om de Chill parkings vanuit het Zuiden te bereiken.

Langs de andere kant: als je op p8 terechtkomt is het ook een heel eind stappen, en daar heb ik nog nooit iemand over horen zeuren. Tenzij je karrenvrachten bier meezeult, wat meestal een slecht idee is.

5 minuutjes stappen zeg. Als dat al teveel is...🙂

Wat een gemekker over de bereikbaarheid, er is (gratis) openbaar vervoer tot op enkele minuutjes wandelen en 2 K&R zones vlakbij de campings/festivalterrein en tal van (gratis) nachtbussen.
Parkeerplaatsen voldoende nu in tegenstelling tot vorig jaar, de ene wat verder dan de andere. Tsja, moeilijke mensen. 🤔

Probeer van Hasselt eens heen en weer naar Werchter of Graspop te treinen/bussen...😁
Bereikbaarheid is meer dan prima. Bijna 45 minuten met al je campingsspullen vanaf P10 lopen is wel extreem rot.

• Leuk
Waarderingen: Linzenvlaai en Timmetje
Bereikbaarheid is meer dan prima. Bijna 45 minuten met al je campingsspullen vanaf P10 lopen is wel extreem rot.
Is dat dezelfde route als die je ooit moest lopen tussen de camping en het terrein toen deze nog op de oude plek lag? Was ook een wandeling van die omvang door het bos. Vaak met lichtinstallaties. Was vaak wel boeiend. Maar niet met campingspullen..

Nog nooit Dour meegemaakt tien jaar geleden(ik weet niet wat de situatie nu op dour is). Dat was pas klote. Een kasseibaan afstappen en dan nog eens die trappen op en af🙈

Nog nooit Dour meegemaakt tien jaar geleden(ik weet niet wat de situatie nu op dour is). Dat was pas klote. Een kasseibaan afstappen en dan nog eens die trappen op en af🙈
Die trappen zijn er nog steeds hoor. Die kasseiweg moet je nu wel niet meer wandelen, maar de afstanden zijn er nog steeds vrij groot.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Vrijdag eerste Pukkelpop in mijn leven. Na een ruim decennium op lowlands te zijn geweest. Mijn globale programma (en nee uiteraard ga ik niet alles zien en sommige dingen zijn gelijktijdig, ter plekke knopen doorhakken).

Vrijdag:

Sor, Froukje, Ethel Cain, Brutus, Bob Vylan, TV girl, M83, Ezra Collective, boygenius, Billie Eilish, Moderat.

Zaterdag:

Compact Disk Dummies, Tarkastaja, Wunderhorse, Nasibah Iqbal, Joost, Jessie Ware, Dave Okumu, Amyl, Nia Archives, Dry Cleaning, Steve Lacy, Ben Böhmer, Bicep

Zondag:

Kids with buns, Zwangere Guy, Mother Mother, Girl in red, Loyle Carner, Bonobo, Obongjayar, Killers

Met name vrijdag en zaterdag genoeg te kiezen.

• Leuk
Waarderingen: Semprini en mattman
Parking 9 is terug op de oude plek, voor wie daar parkeert je moet anders rijden dan vroeger om er te geraken maar het is goed aangegeven. Je moet nu de Sint-janshoefstraat indraaien. Maar de wegwijzers geven het heel goed aan hoe je moet rijden.

Toch enkel als je alleen met de auto komt.
Met meerdere passagiers zet je alles af bij een K&R., gaat eentje parkeren en tegen dat ie terug is staat zijn/haar/x-je tentje recht met opgeblazen luchtmatrasje.
Of je neemt de bus.

Toch enkel als je alleen met de auto komt.
Met meerdere passagiers zet je alles af bij een K&R., gaat eentje parkeren en tegen dat ie terug is staat zijn/haar/x-je tentje recht met opgeblazen luchtmatrasje.
Of je neemt de bus.
Dat afzetten bij de K&R is inderdaad de beste optie. Toch jammer dat er geen pendeldienst is van P10 (grootste parking) naar de campings.
Ik mis altijd de Euregionale samenwerking bij de festivals hier (geldt ook voor Pinkpop). OV tussen beide Limburgen is helaas dramatisch. Zelfs geen georganiseerde busreizen.

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread