Pukkelpop 2023

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
De parking van camping relax ligt dus gewoon een dikke 45 lopen van de camping.
Heb de afgelopen jaren de luxe camping van Pukkelpop gehad, dus parking direct naast de camping. Ben er nu ook een beetje bang voor dat het ver lopen is.
Aangezien het warm wordt, maar niet teveel kleding mee en inkopen doen bij dat supermarktje in Kiewit.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.859
4.818
Langer hoor, makkelijk 45 minuten
Volgens mij ligt P10 ongeveer waar vorig jaar nog camping Relax was. Daar liep ik ongeveer 30 tot 35 minuten op (ik loop wel stevig door). Als je met kampeerspullen moet slepen, is dat wel een teringend lopen.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
943
936
Kreeg net een mail met allerlei tips.
Je moet nu dus ook voor de shuttlebus een code activeren en een kaartje hebben.
Ik las het inderdaad. Ze lezen hier mee denk ik.
Overigens wel gek. Je krijgt 4 tickets. Deze moet je activeren. Zijn een uur geldig na activatie. 4 tickets kan ik dus twee dagen mee heen en terug
 
Laatst bewerkt:

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Volgens mij ligt P10 ongeveer waar vorig jaar nog camping Relax was. Daar liep ik ongeveer 30 tot 35 minuten op (ik loop wel stevig door). Als je met kampeerspullen moet slepen, is dat wel een teringend lopen.
Flink gestapt dan.👍
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Ik vind overigens dat er verhoudingsgewijs weinig parkeerplekken zijn voor camping Chill.
Als ik dan kijk hoe groot Relax is, zijn daar juist weer teveel plekken voor.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Ik las het inderdaad. Ze lezen hier mee denk ik.
Overigens wel gek. Je krijgt 4 tickets. Deze moet je activeren. Zijn een uur geldig na activatie. 4 tickets kan ik dus twee dagen mee heen en terug
En als je op de site van de Lijn kijkt, word je ook niet echt wijzer.
 

Llmanic

Nieuw lid
13 jul 2021
1
0
Kunnen we niet gewoon de navigatie op p11 zetten? Op het officiële kaartje zie ik alleen p10 staan. Zal dus minder druk zijn bij p11+. Of gaan de roadblocks pas open als p10 vol is?
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Kunnen we niet gewoon de navigatie op p11 zetten? Op het officiële kaartje zie ik alleen p10 staan. Zal dus minder druk zijn bij p11+. Of gaan de roadblocks pas open als p10 vol is?
P11 is piepklein en staat dadelijk vol dus kom je best heeeeeel op tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Llmanic

elo

Headliner
3 dec 2013
5.587
4.687
Maar eh, er is dus geen shuttle van P10 (de enige parking waar ik heen kan)? Dat is toch serieus best belachelijk?
 
  • Leuk
Waarderingen: Linzenvlaai

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
720
593
Net als veel mensen struggle ik dagelijks over de keuze tussen Limp bizkit en Amyl and the Sniffers 😉.
Zijn er nog goeie voors en tegens voor beide die de keuze makkelijker gaat maken? En waar gaan jullie voor?
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Net als veel mensen struggle ik dagelijks over de keuze tussen Limp bizkit en Amyl and the Sniffers 😉.
Zijn er nog goeie voors en tegens voor beide die de keuze makkelijker gaat maken? En waar gaan jullie voor?
Is bij ons ook een hele lastige, hele vervelende clash. Tijdje geleden hebben we amyl al gezien, ik limp bizkit een paar jaar geleden. Denk dat wij het op 't moment laten aankomen.

Limp bizkit weet je precies wat er gaat komen, mits ze in een goede mood zijn.
Amyl, frisse wind.
Komende jaren zal de mogelijkheid om amyl te zien vele malen groter zijn dan limo bizkit live.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Bij de kiss en ride in Noord (bij P10) wordt al gezegd: travel light ... tja

  • Kiss & Ride Relax & Chill - Noord
    Deze Kiss & Ride bevindt zich langs de Kempische Steenweg ter hoogte van de Luchtvaartstraat. Dit is een goede drop-off zone voor festivalgangers die op Camping Chill of Camping Relax willen logeren en die vanuit het noorden komen. (Tip: travel light!)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken