Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.330
1.346
Jungle is zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jammer van Noah Cyrus wel. Benieuwd of we morgen de volledige line-up gaan krijgen ook of we die last minute nog gaan krijgen, ergens volgende week of whatever.
Ik vond Jungle ook zeer saai live, terwijl ik de albums wel prima kan hebben.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.064
2.719
Kan nog net even, maar was er niet al een clashfinder!?!?!

X

Kun je niet gewoon vijf minuten de moeite doen om dit topic even door te nemen, de afgelopen week ofzo en je in te lezen vooraleer je tot twee keer bevraagd of een clashfinder nu al dan niet legit is, jfc. Ik heb die gemaakt, om een idee te krijgen van hoe die er zou kúnnen uitzien. En we wachten allemaal geduldig tot het festival de schedule online gooit en dan update ik 'm wel. Jezus.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.650
11.446
Hij staat in de app. Gabriels, Madison Beer, Noah Cyrus en Self Esteem komen niet meer. En morgen op de site zelf... Ik heb alleen die app niet, dus kijk zelf maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.065
8.706
Geen vervanger voor Limp Bizkit en niets behoorlijks erbij aan de bovenkant op de vrijdag? Cypress Hill ineens als sub?

Dat is mager.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
94
Timetable exclusief beschikbaar in de pkp-app.. Dus veel werk om die Clashfinder te maken.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Geen vervanger voor Limp Bizkit en niets behoorlijks erbij aan de bovenkant op de vrijdag? Cypress Hill ineens als sub?

Dat is mager.
Komen nog namen bij.

Helaas ook enkele namen die niet langer terug te vinden zijn in het uurschema: Gabriels, Madison Beer, Noah Cyrus en Self Esteem haken af voor PKP22. De organisatie zal de affiche de komende weken verder vormgeven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken