Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik ga alleen de zondag, maar de kans dat Fred Again, DIIV en/of Arctic Monkeys clashen, maakt me bang.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Uiteindelijk vorige week ook een dagticket gekocht voor de vrijdag. Met Slipknot, Cypress Hill, Skepta, Charlotte Adigéry en Bolis Pupul, James Blake, Kokoroko, Alex G en Wargasm toch wat leuke namen om te gaan.

Hopelijk niet al te veel clashes.
 
Laatst bewerkt:

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Goose en Slipknot. Die 2 niet samen.

Waarom releasen ze niet al een timetable met een paar gaten in? Of met nog een paar bands niet in omdat die nog ingepuzzeld moeten worden. Of zie ik het allemaal wat te simpel.😁
 

LifeisMusic

Playlistbediener
20 mei 2022
20
13
Er moet toch echt iets mis zijn met bevestigingen van artiesten (Oscar al wss). Anders zou het toch nooit zo lang duren. Best vervelend!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Even off-topic: voor de mensen die geen geduld hebben, mogen blij zijn dat pkp niet hetzelfde principe hanteert als Boomtown.
Boomtown is een festival in Engeland (ter grootte van Prophets of Rage, Gorillaz,...) dat een week voor pkp plaatsvindt.
Zij hebben nog geen enkele naam bekend gemaakt, omwille van deze reden: https://www.boomtownfair.co.uk/experience/lineup/
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Even off-topic: voor de mensen die geen geduld hebben, mogen blij zijn dat pkp niet hetzelfde principe hanteert als Boomtown.
Boomtown is een festival in Engeland (ter grootte van Prophets of Rage, Gorillaz,...) dat een week voor pkp plaatsvindt.
Zij hebben nog geen enkele naam bekend gemaakt, omwille van deze reden: https://www.boomtownfair.co.uk/experience/lineup/
Is bij Glastonbury en Coachella toch ook? Vindt het ballsey, maar getuigt ook wel hoeveel vertrouwen ze hebben in de community (zie onder) die ze over de jaren heen hebben gebouwd. Boomtown Fair is een festival apart hoor, is qua inkleding en invulling Tomorrowland-achtig maar tonen zowel naar hun bezoekers als naar buiten toe een heel hoge betrokkenheid met socio-, economisch maatschappelijke problemen en trachten daar via hun festival uit ook hun steen aan bij te dragen. Zijn misschien op dat vlak nog anders dan de twee eerder vermelde festivals.

 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Is bij Glastonbury en Coachella toch ook? Vindt het ballsey, maar getuigt ook wel hoeveel vertrouwen ze hebben in de community (zie onder) die ze over de jaren heen hebben gebouwd. Boomtown Fair is een festival apart hoor, is qua inkleding en invulling Tomorrowland-achtig maar tonen zowel naar hun bezoekers als naar buiten toe een heel hoge betrokkenheid met socio-, economisch maatschappelijke problemen en trachten daar via hun festival uit ook hun steen aan bij te dragen. Zijn misschien op dat vlak nog anders dan de twee eerder vermelde festivals.

Goh, Boomtown Fair is toch wel apart. Coachella en Glasto droppen hun line-up vrij laat, maar we zijn nu 2,5 week voor Boomtown en er is nog geen naam bekend gemaakt.

Lijkt me ook wel een vet festival, daarom dat het een vast publiek heeft. Ik denk dat in België TML uitverkoopt voordat er een naam bekend is? Dat zie ik zelfs Werchter of GMM niet doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Pukkelpopper

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Even off-topic: voor de mensen die geen geduld hebben, mogen blij zijn dat pkp niet hetzelfde principe hanteert als Boomtown.
Boomtown is een festival in Engeland (ter grootte van Prophets of Rage, Gorillaz,...) dat een week voor pkp plaatsvindt.
Zij hebben nog geen enkele naam bekend gemaakt, omwille van deze reden: https://www.boomtownfair.co.uk/experience/lineup/
Dat is dan niet mijn festival. Laat ik het maar zo zeggen.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Goh, Boomtown Fair is toch wel apart. Coachella en Glasto droppen hun line-up vrij laat, maar we zijn nu 2,5 week voor Boomtown en er is nog geen naam bekend gemaakt.

Lijkt me ook wel een vet festival, daarom dat het een vast publiek heeft. Ik denk dat in België TML uitverkoopt voordat er een naam bekend is? Dat zie ik zelfs Werchter of GMM niet doen.
Alsof het ook een zak uitmaakt wie plaatjes (nuja) draait op TML...
Zijn toch 50 keer dezelfde "liedjes" op een weekend en nog helemaal uit de bol gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Nooit naar TML geweest, maar ik denk dat wel interessante stages en DJ's zijn. Acts zoals DV&LM en Major Lazer zijn wel enorm crap.
Wat ben ik blij dat we tegenwoordig op reguliere majors niet meer lastiggevallen worden door Major Lazor. Wat een zooi was dat. Ik moet nog steeds huilen aan de gedachte dat ik op PkP daarnaar heb staan kijken als vervanger voor Neil Young.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Wat ben ik blij dat we tegenwoordig op reguliere majors niet meer lastiggevallen worden door Major Lazor. Wat een zooi was dat. Ik moet nog steeds huilen aan de gedachte dat ik op PkP daarnaar heb staan kijken als vervanger voor Neil Young.
Dat was natuurlijk ook geen 1 op 1 vervanging.

Major Lazer op PKP 2012 en RW 2013 waren wel de moeite vond ik. Daarna is het steil bergaf gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en Yannick

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Alsof het ook een zak uitmaakt wie plaatjes (nuja) draait op TML...
Zijn toch 50 keer dezelfde "liedjes" op een weekend en nog helemaal uit de bol gaan.
Op de main stage is dat zeker zo, maar de velen andere stages die ze hebben zijn absoluut niet zo. Het is een heel breed elektronisch festival wat helaas bekendheid heeft voor zijn main stage en niet per se de randprogrammering of andere stages.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken