Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Trouwens, zouden ze nog tijd nodig hebben om een vervanger op zondag te vinden voor Oscar? Hij lijkt alles te cancelen en was headliner voor die dag.

Trouwens, zouden ze nog tijd nodig hebben om een vervanger op zondag te vinden voor Oscar? Hij lijkt alles te cancelen en was headliner voor die dag.
Misschien nog een middelgrote naam erbij. Hij staat iig nog op de site.

Grote Headliner die dag zijn natuurlijk Arctic Monkeys.

Nu merk ik wel op de Line-up pagina dat de Vall-ey artiesten bij de gewone artiesten staan. Bedoelt hij de Vall-ey als 9de podium misschien?
Nee. De Vall-ey stond er al eens in 2019, dus die is niet 'nieuw'. Indien er een nieuw podium zou komen, weet ik ook niet goed wat die dan zou moeten bevatten qua invulling. Er is geen enkel genre (je zou een gitaarpodium denken mss) dat echt een overwicht neemt op de affiche, maar er zijn gewoon te veel namen voor wat er normaal maar staat. Dus ik ben benieuwd. Oftewel maakt men de settijden korter of de tijd tussen optredens korter, idk.

Ik hoop dat ie morgen komt, alhoewel ze dan misschien vandaag al een teaser zouden hebben gepost, hm.

Nee. De Vall-ey stond er al eens in 2019, dus die is niet 'nieuw'. Indien er een nieuw podium zou komen, weet ik ook niet goed wat die dan zou moeten bevatten qua invulling. Er is geen enkel genre (je zou een gitaarpodium denken mss) dat echt een overwicht neemt op de affiche, maar er zijn gewoon te veel namen voor wat er normaal maar staat. Dus ik ben benieuwd. Oftewel maakt men de settijden korter of de tijd tussen optredens korter, idk.

Ik hoop dat ie morgen komt, alhoewel ze dan misschien vandaag al een teaser zouden hebben gepost, hm.

Ik ga mierenneuken om te mierenneuken maar Breugelmans heeft het over 9 podia, geen nieuw podium. Vall-ey was er inderdaad in 2019, maar ik ben er zeker van dat die namen toen niet tussen de artiesten op de site stonden, nu is dat wel het geval.

Nu laat ik me graag verrassen met een nieuw podium, al is de weide nu al heel druk.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Frederik Luyten, woordvoerder Pukkelpop: “We gaan dit jaar een stapje verder en trekken PKP DWNTWN ook door naar het festivalterrein. Van 18 t.e.m. 21 augustus krijgt het playgroundconcept met streetart een plaats op Pukkelpop.

Dit jaar kunst en sport op de festivalweide?

Laatst bewerkt:
Leuk. Hoeft niet voor mij, maar is denk ik wel al iets dat al even in de pijplijn zat - kijk maar naar die line-up announcement die op een graffiti-muur bekend werd gemaakt.

Morgen dan maar time table?

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Vanwaar komt ineens het festileaks bericht op de socials 'het pkp blokkenschema is bekend'? Is ondertussen al offline gehaald.

Vanwaar komt ineens het festileaks bericht op de socials 'het pkp blokkenschema is bekend'? Is ondertussen al offline gehaald.
Hebben sites en kranten deze info meestal niet sneller om alvast een artikel te schrijven? Dus mss krijgen we het vandaag dan en waren onze vrienden hier wat te vroeg

Of ze hebben een standaard artikel klaarstaan om meteen online te gooien als er een pukkelpop update is.

Het was meteen met de 10 lastigste clashes. Dat is niet direct het gemakkelijkst om klaar te hebben staan.
En ik snap wel dat ze dit voor zich houden (anders krijgen ze nooit meer informatie uit de festivalwereld), maar het blijft toch Festileaks heten... Dus ergens is dit wel jammer.

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Users who are viewing this thread