Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Hoeveel namen gaan ze zo nog toevoegen denk ik dan? Komt er een nieuw podium ofzo? Er mist nog wat, ja. Maar we hebben ook al een pak extra namen gekregen.. Komen er nu nog bij?
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Hoeveel namen gaan ze zo nog toevoegen denk ik dan? Komt er een nieuw podium ofzo? Er mist nog wat, ja. Maar we hebben ook al een pak extra namen gekregen.. Komen er nu nog bij?
Vanuit de PKP-communicatie van gisteren:

"Er resten nu nog maar een handvol vrije plekken binnen de Pukkelpopaffiche. Die worden in de loop van de volgende weken ingevuld."

Een stuk of 5 neem ik dus aan.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Er resten nu nog maar een handvol vrije plekken binnen de Pukkelpopaffiche. Die worden in de loop van de volgende weken ingevuld.
Citaat uit aankondiging vorige namen. Handvol zijn er 5 dus zullen er nog 5 zijn zeker :)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
komt er nog een lading namen? ik mis nog steeds een grote vis op vrijdag. en hopelijk Jinjer om nog een extra metalband op vrijdag te krijgen
Zelfs ik als eeuwige optimist zie Jinjer niet komen.

Die hun tour eindigt een week voor PKP.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ik hoop van wel.

Dan heb je met While She Sleeps, Wargasm, Ghostemane, Fleddy Melculy en DoFlame iets te doen door de dag als Slipknotfan.

Trouwens nog een tip voor zaterdag: Bob Vylan is een goede mix tussen hiphop en gitaarwerk.
Eén van dé naar uit te kijken bands van dit jaar imo.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Zijn gisteren (terug) aangekondigd voor Dynamo (zelfde weekend), het kan dus opeens wel.
Zeker, maar hun tour eindigde al niet een week voor Pukkelpop. Stonden 19 en 20 augustus al ergens anders en daar komt nu de 21ste ook bij. Dat betekent dat alleen nog de 18e zou kunnen en dat zie ik niet gebeuren (want vier dagen achter elkaar).
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken