Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Het zullen al wat rijplaten geweest zijn ?


Ze hebben al wat meer gedaan ;)
HQ stond er vorige week al, vandaag stond het skelet van de lift er al.
Er stond ook een grote constructie achteraan het veld waar de Castello de vorige keer stond. In tegenstelling tot de Castello stond deze schuin (zie map) en was deze veel groter, qua hoogte en breedte vergelijkbaar met de Marquee. Verschuift de Marquee naar daar? Qua lengte was het bouwsel voorlopig beperkt, maar ze waren er nog aan het bouwen.

Later in de week meer info, als ik veilig voorbij kan rijden zonder een botsing te veroorzaken.

pkpnieuw.png
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Update: skelet van club en lift staan er al. De tent die in deze ochtend bedoelde, zal gewoon de castello zijn denk ik, aangezien het skelet af is en deze niet langer is geworden. Deze zal nu schuin staan en meer naar achter denk ik. Castello lijkt breder en hoger dan 2019, niet per se veel langer.

Nog steeds te klein voor Balthazar denk in :p
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
238
349
Update: skelet van club en lift staan er al. De tent die in deze ochtend bedoelde, zal gewoon de castello zijn denk ik, aangezien het skelet af is en deze niet langer is geworden. Deze zal nu schuin staan en meer naar achter denk ik. Castello lijkt breder en hoger dan 2019, niet per se veel langer.

Nog steeds te klein voor Balthazar denk in :p

Lijkt mij oog logisch dat de Castello dit jaar wat groter is, aangezien ze namen zoals Caribou en Jungle hebben. Ik herinner mij in 2018 dat de Castello bomvol was tijdens het optreden van Jungle, dus mogelijk verklaart dat ook de stages.

Je updates zijn trouwens super leuk, krijg er helemaal zin in. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Lijkt mij oog logisch dat de Castello dit jaar wat groter is, aangezien ze namen zoals Caribou en Jungle hebben. Ik herinner mij in 2018 dat de Castello bomvol was tijdens het optreden van Jungle, dus mogelijk verklaart dat ook de stages.

Je updates zijn trouwens super leuk, krijg er helemaal zin in. :)
Volgend mij staat Jungle op de main of in de Marquee dit jaar. Hebben inmiddels Vorst gepasseerd bij hun recentste tour.

Caribou in de marquee gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en davadude

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Volgend mij staat Jungle op de main of in de Marquee dit jaar. Hebben inmiddels Vorst gepasseerd bij hun recentste tour.

Caribou in de marquee gok ik.
Stonden de vorige keer op Werchter in een vrij goed gevulde barn. Was toen echt een geweldige sfeer. Ik vraag me af of ze overdag op mainstage een soortgelijke sfeer kunnen creëeren.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Bron: Patrick Breugelmans van PKP heeft dit bevestigd via zijn persoonlijk Facebook-profiel.
Vreemd. Op TV Limburg staat een filmpje over de opbouw, en daarin spreekt de podiumbouwer over 8 podia...

Het zou natuurlijk wel steek houden. Yannick heeft hier al meermaals aangehaald dat er te veel namen op de affiche staan voor 8 podia.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Vreemd. Op TV Limburg staat een filmpje over de opbouw, en daarin spreekt de podiumbouwer over 8 podia...

Het zou natuurlijk wel steek houden. Yannick heeft hier al meermaals aangehaald dat er te veel namen op de affiche staan voor 8 podia.
Meer zelfs: dat is geen podiumbouwer, maar Patrick Breugelmans himself.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken