Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb een paar jaar zelf bij de security gewerkt. En een bandjes festival is sowieso super relax. Een avondje in de binnenstad is heftiger dan 4 dagen festivals doen kan ik je vertellen. Of voor een koffieshop staan, dat is pas kut.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Mijn conclusie uit dit alles is, dat ik vooral hoop dat er slipknot fans zijn die naar de show komen kijken. Of mensen die hun apprecieren. Omdat er weinig muziek is op die vrijdag dat toegankelijk is voor een gemiddelde fan. Nee, ik lig er niet wakker van. Geniet gewoon van wat jij leuk vindt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Bij voorbaat al over moshpits praten is dan ook onnozel. Zoiets ontstaat in het moment, en dan zien we wel… maar da ga je toch niet maanden van te voren over speculeren?
Ehm… The Opposites was in 2019 al vrij heftig en overladen vol. Destijds in Club C. Wel een andere soort naam natuurlijk maar denk dat de jeugd wel wat gewend is. Kijk ook eens op Woohah! …gebeurt ook genoeg!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Je doet alsof er nog nooit metalshows/moshpits zijn gebeurd op Pukkelpop, begrijp echt niet waar je het over hebt tbh of waarom dit idd überhaupt moet aangehaald worden. Of wat de leeftijd van bezoekers hier nog maar mee te maken zou moeten hebben.
Iets met Travis Scott …veel jeugd … moshpits en dode mensen? Ja ook de jeugd doet aan moshpits en dat loopt soms helaas gruwelijk mis! Klopt helemaal wat Yannick dus hier zegt. Leeftijd heeft hier niks mee te maken.

Ik ben zelf geen fan van extreme moshpits omdat het voor verdrukking, paniek en chaos kan zorgen. Luister gewoon naar de muziek doe je dansje maar ga niet tieners duwen. Ik heb helaas op Pinkpop meegemaakt dat tiener meiden gewoon werden meegeduwd in een moshpit.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Iets met Travis Scott …veel jeugd … moshpits en dode mensen? Ja ook de jeugd doet aan moshpits en dat loopt soms helaas gruwelijk mis! Klopt helemaal wat Yannick dus hier zegt. Leeftijd heeft hier niks mee te maken.

Ik ben zelf geen fan van extreme moshpits omdat het voor verdrukking, paniek en chaos kan zorgen. Luister gewoon naar de muziek doe je dansje maar ga niet tieners duwen. Ik heb helaas op Pinkpop meegemaakt dat tiener meiden gewoon werden meegeduwd in een moshpit.
Een optreden van Travis Scott lijkt me stukken gevaarlijker dan een metal moshpit.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Sorry voor dubbele post?
Iets met Travis Scott …veel jeugd … moshpits en dode mensen? Ja ook de jeugd doet aan moshpits en dat loopt soms helaas gruwelijk mis! Klopt helemaal wat Yannick dus hier zegt. Leeftijd heeft hier niks mee te maken.

Ik ben zelf geen fan van extreme moshpits omdat het voor verdrukking, paniek en chaos kan zorgen. Luister gewoon naar de muziek doe je dansje maar ga niet tieners duwen. Ik heb helaas op Pinkpop meegemaakt dat tiener meiden gewoon werden meegeduwd in een moshpit.
Dat kunnen we dus idd besluiten. Bij the opposite moshpit zal de gemiddelde leeftijd wel jonger zijn dan een exodus, slayer, fear factory, ... moshpit. Op graspop had ik het eens meegemaakt dat bredere gasten een tiener? / klein meisje / dame weg crowdsurften voor haar eigen veiligheid. Gewoon vaststellingen. Geen zorgen. Op pukkelpop zit je dit jaar met een gemengd publiek. Dat zijn voor en nadelen heeft. Maar ik bekijk het positief. Zo ontdek ik bands die ik ergens anders niet kan ontdekken.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Als ik 1 act mag tippen: Charlotte Adigery en Bolis Pupul…
Als het concert zo goed is als de plaat, dan wordt het een ijzersterke act…
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ehm… The Opposites was in 2019 al vrij heftig en overladen vol. Destijds in Club C. Wel een andere soort naam natuurlijk maar denk dat de jeugd wel wat gewend is. Kijk ook eens op Woohah! …gebeurt ook genoeg!
Wat ehm? Dat heeft geen fuck met moshpits te maken maar met crowdcontrol. Ook Travis Scott had niks met heftigheid van moshpits te maken. Maar wel met aantallen bezoekers.

echt het is Slipknot maar hoor, om daar nu over te lopen bazelen dat zoiets wel of niet kan op PP is totale onzin.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
slipknot, goeie zet
crowd control = ok
en zolang niemand die zich niet veilig voelt in pits gaat = ok
En dat geldt voor heel België. Security in België. Welcome back. Jullie zijn geweldig!
Kunnen we hiermee een compromis sluiten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
slipknot, goeie zet
crowd control = ok
en zolang niemand die zich niet veilig voelt in pits gaat = ok
En dat geldt voor heel België. Security in België. Welcome back. Jullie zijn geweldig!
Kunnen we hiermee een compromis sluiten?
Nee het blijft onzin. Dus compromis lijkt me dan ook niet nodig.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Wat ehm? Dat heeft geen fuck met moshpits te maken maar met crowdcontrol. Ook Travis Scott had niks met heftigheid van moshpits te maken. Maar wel met aantallen bezoekers.

echt het is Slipknot maar hoor, om daar nu over te lopen bazelen dat zoiets wel of niet kan op PP is totale onzin.
Ooh maar er was gewoon een moshpit bij The Opposites . Net zoals bij Travis Scott. Dus….Ben alleen maar fan van Slipknot wil alleen aangeven dat ook de jeugd aan moshpits doet ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Weet je wat het is? Op graspop voel ik me zeker thuis. Maar op pukkelpop voel ik me als een 33 jarige soms een ouwe zak in zo'n moshpit. haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken