Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Zal ik doen. Het was eigenlijk een niet al te serieuze zin om aan te tonen dat ik voor die drie genres ook ben. Of nog beter, dansbare jazz. Rock met elektronica in, enz... Een mengeling van genres in wat dan ook. Het bestaat. En mss ook op pukkelpop. Als er op vrijdag zo dingen zijn als gestappo, of niet te poppy niet te normaal, acoustisch mag, maar geen gewone alledaagse rap. ghostemane mag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Zijn er nog aanraders voor edit vrijdag als je niet genoeg gitaren vindt maar toch geen schrik hebt van gekke dingen of jazz of klassiek getinte fusion electronische gekke geluidjes met james blake achtige soulwax pendulum vibes? lol
Zie vorige post Even bekomen op tamino.
Dan zou ik je Kokoroko zeer aanraden. Heel fijne muziek die tegen jazz leunt maar ook feestelijk is. Weet niet hoe goed het live is wel.
Alex G is een indierocker zoals Mac DeMarco er één is (minder slacker wel) en waarvan je het album House Of Sugar echt eens moet horen.
Yussef Dayes zie ik een fijne show in de Lift geven. Ook echt een jazzman die zelf heel goed kan drummen.
Slowthai is een hiphop baasje die live altijd de boel figuurlijk in brand steekt, best wel punk.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Ik heb het gevoel dat we nog een grote naam krijgen op de vrijdag… vooral omdat er op elke dag 3 grote namen staan en daar maar 2

ik gok op Placebo, ik denk dat die naam voor zowel deze vrijdag als op lowlands word aangekondigd nadat hun album (vrijdag) released en de ticketverkoop van hun shows in de ziggo dome en sportpaleis weer is gedaald
Staan al op TW CLassic en spelen kleine show in Botanique ook... Zou wel heel veel zijn op 1 jaar
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Ik vermoed dat we nog iemand als Sam Fender missen op de main op vrijdag en een band als Beach House in de marquee op zondag, maar.. dat zal het ook wel een beetje zijn denk ik. Indien Boys Noize in de boiler room staat, missen we ook nog een grote naam in de dancehall op zondag. Voor de rest lijkt me deze line-up vrij compleet. 16 namen nog volgens de clashfinder, op een 200-tal namen lijkt me dat 8%.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
588
371
Ik hoop dat bij de 8% nog een aantal namen van lowlands zitten namelijk

go_A
Fever 333
Dadu Freyr
Tash Sultana
Sam Fender
Liam Gallagher
En balthazar

dat zijn toch wel de (enige) missers
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Wel bijzonder dat zowel Sons Of Kemet als The Smile zo dwars door elkaar touren deze zomer. Die Tom Skinner gaat er een jaartje hebben opzitten zo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Wel bizar hoe groot Cypress Hill staat, als je ziet dat die mannen een paar jaar geleden nog kleintjes op de lineup stonden. En gewoon in de late namiddag speelden (met nog pakweg Ryan Adams, Solange, Editors, The XX, Moderat, PJ Harvey en Interpol na hen). Het is niet dat die ondertussen veel boeiends hebben gedaan om een hogere plek te verantwoorden toch?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Wel bizar hoe groot Cypress Hill staat, als je ziet dat die mannen een paar jaar geleden nog kleintjes op de lineup stonden. En gewoon in de late namiddag speelden (met nog pakweg Ryan Adams, Solange, Editors, The XX, Moderat, PJ Harvey en Interpol na hen). Het is niet dat die ondertussen veel boeiends hebben gedaan om een hogere plek te verantwoorden toch?
Helemaal niks geloof ik. Heb ze toen op Pkp inderdaad in de namiddag/vroege avond gezien. Supervet maar ze staan nu wel erg hoog
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Wel bizar hoe groot Cypress Hill staat, als je ziet dat die mannen een paar jaar geleden nog kleintjes op de lineup stonden. En gewoon in de late namiddag speelden (met nog pakweg Ryan Adams, Solange, Editors, The XX, Moderat, PJ Harvey en Interpol na hen). Het is niet dat die ondertussen veel boeiends hebben gedaan om een hogere plek te verantwoorden toch?
Het middensegment is eigenlijk heel de zomer al een probleem. Veel afvallers.
Maar had wel zaterdag horen waaien dat Paul Kalkbrenner er nog bijkomt op vrijdag. Dat is op zich ook nog een relatief grote naam. En voor de zaterdag ook nog eentje, die is wel wat verrassender maar moest normaal wel gedeeld worden gisteren… Sarah M approved.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
The middle segment has actually been a problem all summer. Many dropouts.
But had heard on Saturday that Paul Kalkbrenner will be added on Friday. That in itself is also a relatively big name. And another one for Saturday, which is a bit more surprising but normally had to be shared yesterday… Sarah M approved.
Jason Durelo?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Hah, was al aan het denken of Soulwax of Goose die dag zou afsluiten. Op zich goed dat dan niet het geval is. Wordt dan wel een beetje.. veel Belgisch ofzo hoor dat rijtje Selah Sue > Goose > Tamino > Soulwax in de Marquee.

Zaterdag is toch quasi volledig? Nu, dat zal dan wel Stormzy zijn dan. Ezra > Stormzy > Bizkit > Tame > CDW is wel echt een schizofreen rijtje hoor.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Hah, was al aan het denken of Soulwax of Goose die dag zou afsluiten. Op zich goed dat dan niet het geval is. Wordt dan wel een beetje.. veel Belgisch ofzo hoor dat rijtje Selah Sue > Goose > Tamino > Soulwax in de Marquee.

Zaterdag is toch quasi volledig? Nu, dat zal dan wel Stormzy zijn dan. Ezra > Stormzy > Bizkit > Tame > CDW is wel echt een schizofreen rijtje hoor.
Denk je echt dat Stormy na de laatste keer genoegen neemt met minder dan sub?

Volgens mij was hij de laatste keer Sub en kreeg hij veel positieve reacties.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Denk je echt dat Stormy na de laatste keer genoegen neemt met minder dan sub?

Volgens mij was hij de laatste keer Sub en kreeg hij veel positieve reacties.
Ik denk het niet, maar Jimmy zegt 'Sarah M approved' so. Kan me niet inbeelden dat daar nog een naam bijkomt eigenlijk aangezien die dag gewoon.. vol is?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Nog een kleinere naam die ik mis: Squid. Of zouden die alsnog op Encore of Dour belanden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken