Mij boeit het niet zo veel of Paul Kalkbrenner er bij komt of niet. Liefst zie ik wel nog een metalband bijkomen op vrijdag, want nu zit je enkel met Wargasm en Ghostmane om u op te warmen voor Slipknot. Pendulum is een soort light versie van Prodigy, ik verwacht dat ze op overdag op de main staan. In 2019 had je op zondag ADTR, Pennywise en Airbourne op de main en Ghostmane, Pvris en BFMV in de Marquee, voor mij zou dit ideaal zijn voor de Slipknotdag, maar dat kunnen we niet meer verwachten. Als je heel naïef bent dan kan je hopen dat ze de nieuwe Shelter aankondigen met een aantal harde bands.
Fever 333 geef ik wel nog een grote kans voor pkp. Ze staan op Lowlands en waren vorig jaar geboekt voor pkp. Ze staan ook op Werchter, enerzijds kan het zijn dat ze Pukkelpop overslaan, anderzijds kan dit de reden zijn waarom ze nog niet aangekondigd zijn. Een betere band als "voorprogramma" van Slipknot vind je niet. Lamb of God speelt de week ervoor op Knotfest Finland en die hebben al eerder op pkp gestaan (Shelter 2013, met op één dag Cult Of Luna, Filter, Gojira, Lamb of God en Opeth!!!) Vreemd genoeg staan ze niet op Alcatraz. Ze hebben wel geen shows na 14 augustus, dus ik vrees dat dit geen optie is voor pkp. Alestorm staat op het weekend van pkp op Summer Breeze en ze hebben eerder al op Lowlands gestaan, dus ze zeggen geen nee tegen festivals als pkp. Ze staan wel al op Graspop. Hatebreed en Madball staan ook op Summer Breeze, maar die zijn al geboekt door Alcatraz. Napalm Death is misschien te goor voor Pukkelpop, maar ze zijn wel vegan
Uiteindelijk kunnen ze ook gewoon een blik Belgen openen en Fleddy Melculy, Speed Queen en Stake boeken.