Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.663
Die Kaosss had echt geen inside info hoor. Gooide maar wat (voorspelbare) namen, waarvan minstens een derde er niet staat. Of meer zelfs. Kwam het jaar ervoor nog met onwaarschijnlijke dingen als Bon Iver en RATM. Beetje interessant doen denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv en Chiel

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Je gelooft maar wat je wil geloven. Beetje zoals met die Ken, die moet je ook niet hebben. We get it.
Sowieso beetje onzinnige discussie. Of die Kaoss en Ken nou écht inside info hebben of voorspelbare dingen roepen of 'van horen zeggen' wat info delen. Wat boeit dat? Degene die kritiek uiten op die zogenaamde insiders hebben alvast zéker weten géén inside info. Het houdt het speculeren leuk en zorgt ervoor dat we eens wat andere namen/zaken bespreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Tuurlijk draagt zo'n Kaoss bij aan de discussie, maar hij heeft zich nog niet bewezen bij mij.

Maakt me verder ook niet uit, ik ben heel tevreden met de line-up.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Je gelooft maar wat je wil geloven. Beetje zoals met die Ken, die moet je ook niet hebben. We get it.
Maar zo'n Ken (of pakweg Jimmy) lost dan tenminste nog andere info die bewijst dat hij ergens een geloofwaardige bron heeft. Zoals vroegtijdig spreken over dat afzonderlijk event op de 14e. Dan kan je inderdaad aannemen dat eventuele verkeerde info het gevolg is van gewijzigde plannen.

Kaoss dropt hier gewoon namen die bij Pukkelpop passen en waarvan 3/4 op dat moment al data in augustus aangekondigd heeft. Dan is die aanzienlijke foutenmarge toch meer verdacht.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Vraag me wel af waar de The National/Eels/Franz Ferdinand/Streets- achtige namen zijn, die er de vorige editie wel nog waren.
Ja dit! Vind de eerste rij best oke maar verlies daarna erg snel mijn interesse. Ik mis de middle card om een ticket echt het overwegen waard te maken
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Erg tof dat ze Slipknot hebben, geeft de oude Pukkelpop vibes weer een beetje. Maar wie gaat daar 115 euro voor neertellen met die dagopvulling?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Kaoss dropt hier gewoon namen die bij Pukkelpop passen en waarvan 3/4 op dat moment al data in augustus aangekondigd heeft. Dan is die aanzienlijke foutenmarge toch meer verdacht.
Die dropt ook gewoon énkel dat, wat op een manier ook wel geestig is.

Donderdag en vrijdag bij deze in een clashfinder ingevuld. Ondanks de zwakke topline toch wel heel erg mooie undercard. Die dag moet echt de hiphhop/emo/punk-kids naar de wei halen, dat voel je. Slipknot en Cypress Hill vallen toch een beetje uit de toon met die invulling, of visa versa. Dat kan ook.

M'n aanraders/de te 'in te beluisteren' namen van die eerste twee dagen (qua kleinere namen)?

donderdag:
- Ava Eva
- Marguillier
- Chibi Ichigo
- Gabber Eleganza

vrijdag:
- St. Panther
- MEYY
- Yu Su (!)
- Yussef Dayes
- Bad Boy Chiller Crew
- Pa Salieu
- Q
- Channel Tres (!)
- Sega Bodega

En nu de andere twee dagen. xo
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
Gezien de prijsstijgingen allerhande heb ik in 2019 precies een goei zaak gedaan met de combi en 60 dranktickets alvast te kopen. ?
Nu nog juist zien dat ik nog leef eind augustus.

Soit, leuk programma, merci Chokri & co. ?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.486
Die dropt ook gewoon énkel dat, wat op een manier ook wel geestig is.

Donderdag en vrijdag bij deze in een clashfinder ingevuld. Ondanks de zwakke topline toch wel heel erg mooie undercard. Die dag moet echt de hiphhop/emo/punk-kids naar de wei halen, dat voel je. Slipknot en Cypress Hill vallen toch een beetje uit de toon met die invulling, of visa versa. Dat kan ook.

M'n aanraders/de te 'in te beluisteren' namen van die eerste twee dagen (qua kleinere namen)?

donderdag:
- Ava Eva
- Marguillier
- Chibi Ichigo
- Gabber Eleganza

vrijdag:
- St. Panther
- MEYY
- Yu Su (!)
- Yussef Dayes
- Bad Boy Chiller Crew
- Pa Salieu
- Q
- Channel Tres (!)
- Sega Bodega

En nu de andere twee dagen. xo
Chibi Ichigo al eens gezien, vond dat echt ver-schrikkelijk
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Je gelooft maar wat je wil geloven. Beetje zoals met die Ken, die moet je ook niet hebben. We get it.
You don’t. Ken is een totaal ander verhaal. Heb ik me al genoeg over uitgesproken. Ik erger me niet aan hem maar aan de mensen die hier iedere post van Ken komen posten, ook al heeft het 0 toegevoegde waarde. Zoals de “verwachte” headliner. Die gast kan niks posten zonder dat het hier terecht komt. Daar heb ik kritiek op… niet op de man zelf voor de zoveelste keer. Als ik zijn posts wil geloven dan ga ik wel op dat ander forum kijken. Hierdoor is het Pukkelpop en Werchter topic vrij inhoudsloos geworden helaas.

verder hoef ik niemand te geloven, zeker niet als als het gewoon totaal niet blijkt te kloppen. Heeft hier alleen random namen genoemd en nooit inhoudelijk meegepraat. Laat hem maar verantwoorden, tot die tijd is het gewoon bullshit.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Die gast kan niks posten zonder dat het hier terecht komt. Daar heb ik kritiek op… niet op de man zelf voor de zoveelste keer. Als ik zijn posts wil geloven dan ga ik wel op dat ander forum kijken.
Wat is het verschil dan als mensen lekken vinden op websites of andere fora, krak hetzelfde. En als je zo graag op dat forum zit, dan ga je toch gewoon lekker naar daar ipv hier te lopen memmen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
Die dropt ook gewoon énkel dat, wat op een manier ook wel geestig is.

Donderdag en vrijdag bij deze in een clashfinder ingevuld. Ondanks de zwakke topline toch wel heel erg mooie undercard. Die dag moet echt de hiphhop/emo/punk-kids naar de wei halen, dat voel je. Slipknot en Cypress Hill vallen toch een beetje uit de toon met die invulling, of visa versa. Dat kan ook.

M'n aanraders/de te 'in te beluisteren' namen van die eerste twee dagen (qua kleinere namen)?

donderdag:
- Ava Eva
- Marguillier
- Chibi Ichigo
- Gabber Eleganza

vrijdag:
- St. Panther
- MEYY
- Yu Su (!)
- Yussef Dayes
- Bad Boy Chiller Crew
- Pa Salieu
- Q
- Channel Tres (!)
- Sega Bodega

En nu de andere twee dagen. xo
Ik ga het gewoon afkraken en wat namen aanraden.
Yu Su, obscure Chinese shit. Kan ik wel waarderen voor een kwartiertje. Yussef Dayes is goed. Q moet ik zelf nog een beetje inkomen voor Øya. Rest is heel matig.
Zou zelf Bob Vylan (!), Ghostmane (die is hier volgens mij best klein, in de VS aardig groot), Kokoroko (!), Vukovi en natuurlijk Wet Leg en Yard Act aanraden. Da's wel zonder te luisteren, misschien vind ik het wel meer aardig.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Ik ga het gewoon afkraken en wat namen aanraden.
Yu Su, obscure Chinese shit. Kan ik wel waarderen voor een kwartiertje. Yussef Dayes is goed. Q moet ik zelf nog een beetje inkomen voor Øya. Rest is heel matig.
Zou zelf Bob Vylan (!), Ghostmane (die is hier volgens mij best klein, in de VS aardig groot), Kokoroko (!), Vukovi en natuurlijk Wet Leg en Yard Act aanraden. Da's wel zonder te luisteren, misschien vind ik het wel meer aardig.
Oh ga je naar Oya? Nice.

Yu Su heeft echt een vette track gemaakt met Xiu. Verder veel belovend ambient house producer. "Obscure Chinese shit" is ehm ja, ook een beschrijving.

Ghostmane is toch een beetje cringe? Of komt dat vooral door die look dat ik dat denk ik?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
Oh ga je naar Oya? Nice.

Yu Su heeft echt een vette track gemaakt met Xiu. Verder veel belovend ambient house producer. "Obscure Chinese shit" is ehm ja, ook een beschrijving.

Ghostmane is toch een beetje cringe? Of komt dat vooral door die look dat ik dat denk ik?
Cave hè.

Ik kom vooral voor de ambient natuurlijk, maar toch. Wel een passende beschrijving :)

Beetje, weet ook nog steeds niet wat ik van 'm moet vinden, maar vind het op zich wel een soort van vet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Je hebt er zelf anders ook weinig moeite mee om namen af te kraken die ik weer leuk vind. Een mening uiten mag best
Zoals? Heb helemaal nog niets afgekraakt en heb jou nergens gequote of whatever.

Edit: en daarbij blijft het vreemd om een ander hun festivaltips af te kraken. Bedoel, doe dit ook maar om mensen wat bloot te stellen aan artiesten die ze misschien nog niet kennen. Kan het ook niet doen. Whatever.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken