Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Vergeten we niet Oscar & The Wolf die nog een headliner plaatsje moet krijgen?
Neuh, zie clashfinder. Elke act heeft z'n plek nu wel gekregen. Verwacht ook geen Foals meer overigens. Die spot lijkt naar The Hives te zijn gegaan. Denk dat ie gewoon achter de hand wordt gehouden voor eventuele cancels.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Met het oog op morgen, geen onbelangrijk nieuws van de premier De Croo.


Grote festivals​


Over erg grote evenementen, zoals het festival Pukkelpop, zegt De Croo dat het niet de bedoeling kan zijn “de fouten uit het buitenland”, zoals Nederland, ook in eigen land te herhalen. Daarom is er enkel toegang voor wie al sinds twee weken gevaccineerd is, of negatief getest is met een hoogkwalitatieve PCR-test en niet met een sneltest. Controles moeten niet enkel verlopen via het certificaat, maar tegelijkertijd ook van de identiteit om fraude te vermijden.

“Ik ben ervan overtuigd dat de sector dat professioneel kan organiseren. Er is geen reden tot paniek, maar we moeten wel voorzichtig blijven, wat we de voorbije maanden samen al hebben gedaan”, aldus De Croo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Met het oog op morgen, geen onbelangrijk nieuws van de premier De Croo.


Grote festivals​


Over erg grote evenementen, zoals het festival Pukkelpop, zegt De Croo dat het niet de bedoeling kan zijn “de fouten uit het buitenland”, zoals Nederland, ook in eigen land te herhalen. Daarom is er enkel toegang voor wie al sinds twee weken gevaccineerd is, of negatief getest is met een hoogkwalitatieve PCR-test en niet met een sneltest. Controles moeten niet enkel verlopen via het certificaat, maar tegelijkertijd ook van de identiteit om fraude te vermijden.

“Ik ben ervan overtuigd dat de sector dat professioneel kan organiseren. Er is geen reden tot paniek, maar we moeten wel voorzichtig blijven, wat we de voorbije maanden samen al hebben gedaan”, aldus De Croo.
Dus we mogen er eigenlijk vanuit gaan dat het festival gaat plaatsvinden?
 
  • Leuk
Waarderingen: doritej en pigital

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Deze week laatste batch namen? Veel hoeven we daarvan op zich niet meer te verwachten, al was de Club nog redelijk leeg op zondag dus daar kan wel nog wat.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.721
2.390
Deze week laatste batch namen? Veel hoeven we daarvan op zich niet meer te verwachten, al was de Club nog redelijk leeg op zondag dus daar kan wel nog wat.
Verwacht het ook ja. Mochten ze Sigrid en BC,NR nog toevoegen aan de line up ben ik helemaal gelukkig. ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Verwacht het ook ja. Mochten ze Sigrid en BC,NR nog toevoegen aan de line up ben ik helemaal gelukkig. ;)
Op vrijdag kan ze er in principe nog ergens hoog in the Marquee tussen gegooid worden, denk ik alhoewel ik haar eigenlijk meer en meer een mainstage-naam vind. BC,NR idd ook prima naampje voor in de Club. Qua kleine namen lijkt er vanuit de UK heel wat moois te touren, dus er kan nog wel wat om deze affiche wat meer diepgang en glans te geven.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Laat Mogwai maar de Club afsluiten op zondag…
Porridge Radio, chubby & the gang en Bad Nerves kunnen er ook wel nog bij
of gitaren van onze noorderburen: Gold, The homesick, canshiker pi, personal trainer,…
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.256
10.751
Gold, Brutus, Stake, Black Mirrors, Fleddy Melculy. Nog voldoende goede Benelux gitaren te boeken als ze willen.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Dat het zal doorgaan, daar twijfel ik niet aan. Maar onder welke voorwaarden, dat zal nog andere koek zijn.
Volgens mij zoals nu gepland.

Zullen het als soort voorbeeld nemen en kunnen nauw samenwerken met overheid omdat alle aandacht (en middelen) nu naar Pukkelpop kan gaan (enige van die orde dit jaar). Een soort grote test naar volgend jaar toe.
Enige domper zou nog kunnen zijn dat er internationale bands afvallen door bepaalde restricties, reisverboden,...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.056
3.746
We hebben wel een coronacheck app, maar dat is iets anders. Las ik althans...
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
154
69
Hebben jullie dat dan niet?
Dat ging toch in de hele EU ingevoerd worden?
Het Covid Safe Ticket (CST) bestaat enkel in België
Hoe het zit op PKP voor buitenlanders zal één van deze dagen wel duidelijk worden, vermoedelijk zal de Europese Covid pas wel gelden. En anders testen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken