Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Paul Kalkbrenner, zeer mooie naam. Ik vind het goed dat hij op mainstage staat, Dance Hall te klein voor hem, net zoals KluB C dat was op Werchter. Ideaal om de dag mee af te sluiten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
strand of oaks en Liam Gallagher tegelijkertijd vergeef ik PKP nooit!
Zo'n overlappingen zouden wettelijk verboden moeten worden
Ja dat is toch onbegrijpeleijk! Als liefhebber van dat type muziek wordt je al niet echt heel echt verwend met deze line-up en dan ook nog tegelijkertijd. Met name voor Strand of Oaks niet leuk aangezien Liam bij het merendeel de voorkeur zal genieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris De Brul

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Een corona update van de organisatie:
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Kachelle

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Dit dus! Is voor mij ook de zwaarste clash van het weekend. :/
En gewoon onbegrijpelijk want zoveel momenten dat er voor dat doelpubliek niets speelt
Nuja, bands hebben ook hun zegje en als beide die spot willen...

Edit: iemand was mij voor mete xact hetzelfde :)
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
BTW. Clashfinder is mijn go-to om een festival te overleven. Super handig om deze bij te hebben. Zeer overzichtelijk. Er zijn weinig festivals die zo'n mooi overzicht maken van hun line-up.

Ook om een line-up te ontdekken is Clashfinder ideaal. Er zijn te veel festivals die hun line-up voorstellen alfabetisch, dus verveldend om de volledige line-up te 'scannen'.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.910
6.141
Kalkbrenner had gewoon in de Boiler moeten staan. Maar bon, CDW deed het als vervanger voor Travis Scott ook behoorlijk dus whatever.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
BTW. Clashfinder is mijn go-to om een festival te overleven. Super handig om deze bij te hebben. Zeer overzichtelijk. Er zijn weinig festivals die zo'n mooi overzicht maken van hun line-up.

Ook om een line-up te ontdekken is Clashfinder ideaal. Er zijn te veel festivals die hun line-up voorstellen alfabetisch, dus verveldend om de volledige line-up te 'scannen'.
Ten laatste voor het festival begint staat een identiek blokkenschema gewoon op de website hoor. Alleen diende ik vroeger na het afdrukken met fluo aan te duiden (zeker - graag - eventueel - totaal niet).
Pukkelpop gaf de voorbije jaren zelfs blokken schema met suggesties afhankelijk van uw muziekvoorkeur
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Ene Arcuse vulde hem dit jaar vooral aan.

En idd, starten met de clashfinder van voorgaande jaren, en invullen.. :)
Nu is het wel makkelijker dat de podiumindeling al op de pkp site staat. En ervan uitgaande dat de volgorde klopt.
Maar de uren zijn dus wel 100% fictie. :p
Uren kan je u mss baseren op voorbije jaren al kan dat nog verschillen.
Maar welke podia tegelijkertijd spelen is al jaren hetzelfde denk ik, dus uw schema zal wel +/- kloppen. Zeker door volgorde en podia op officiele website.

Ik hoop echt wel nog op wijziging Strand of Oaks - Liam....
Nuja, als DTRH doorgaat zie ik daar wel Gallagher, maar ik vrees dat ik zonder vriend(inn)en ga moeten kijken naar Strand of Oaks op PKP
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Uren kan je u mss baseren op voorbije jaren al kan dat nog verschillen.
Maar welke podia tegelijkertijd spelen is al jaren hetzelfde denk ik, dus uw schema zal wel +/- kloppen. Zeker door volgorde en podia op officiele website.

Ik hoop echt wel nog op wijziging Strand of Oaks - Liam....
Nuja, als DTRH doorgaat zie ik daar wel Gallagher, maar ik vrees dat ik zonder vriend(inn)en ga moeten kijken naar Strand of Oaks op PKP
Gallagher staat niet op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris De Brul

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Ten laatste voor het festival begint staat een identiek blokkenschema gewoon op de website hoor. Alleen diende ik vroeger na het afdrukken met fluo aan te duiden (zeker - graag - eventueel - totaal niet).
Pukkelpop gaf de voorbije jaren zelfs blokken schema met suggesties afhankelijk van uw muziekvoorkeur
Cool. Het inkleuren met fluo deed ik ook. Mooie klus. Hoe meer je luisterde hoe meer gekleurd het papiertje werd.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.170
5.500
Kalkbrenner had gewoon in de Boiler moeten staan. Maar bon, CDW deed het als vervanger voor Travis Scott ook behoorlijk dus whatever.
Kalkbrenner verkoopt ondertussen vlotjes Vorst uit, is ook een headliner op Dour als hij er staat. Kwestie van tijd dat die eens main stage ging doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
Vond het boekje met artiesten + blokkenschema dat ze vroeger gaven altijd leuk. Ik herinner me m'n eerste PKP nog dat we op basis van die tekstjes gewoon gingen kijken naar wat 't was haha.
Ha, ha, ja. Deed ik ook. Veel goeds uitgehaald destijds. Van mij mogen ze terugkomen.
17l/m2 hemelwater de laatste 24u hier in Kiewit, dat is nog te doen al komt er vandaag of morgen nog een klets bij, hopelijk niet teveel overlast voor de opbouw. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken