Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Wel echt een te hoog dj gehalte voor mij. En Anne-marie naast Liam Gallagher?

Paar mooie namen verspreid over het affiche met oa Liam, Whispering Sons, Editors, Fever333, Millionaire, Strand of Oaks. Maar niks waarvan ik echt kapot ga dat ik het moet missen op Fever333 na.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Zeer degelijke line up, zeker voor in een coronajaar. Toch al minstens 20 acts die ik erg graag wil zien en nog genoeg moois om te ontdekken. Prima gedaan dus van pkp!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
postertje


Image
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en Joslittel

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Balen dat Stormzy nog niet is aangekondigd en dat Skepta op vrijdag is. Anders had ik wel tickets gekocht. Keer wat anders met Future, Burna Boy, 2MANYDJS en vooruit DJVT enzo.

Maar voor corona doen niet verkeerde line up nee
 
Laatst bewerkt:

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Nu is de line-up bekend en mogen ook Nederlanders kaarten kopen. Wie gaat een combi/dagkaart kopen?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik kan op één van de dagen niet, anders had ik wel een combi gekocht. De enige dag waarvoor ik een dagkaart zou overwegen zou zaterdag zijn, maar dan kan ik dus niet. Wil al tijden Ashnikko live zien, had nog even gehoopt op DTRH, maar het lijkt me wel zeker dat ze dan op Lowlands komt.

En wat moet ik me voorstellen bij 2MANYDJ's *Live*?
 
Laatst bewerkt:

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik kan op één van de dagen niet, anders had ik wel een combi gekocht. Geen dagen erbij waarvoor ik een dagkaart zou doen. Wil al tijden Ashnikko live zien, had nog even gehoopt op DTRH, maar het lijkt me wel zeker dat ze dan op Lowlands komt.
Ik heb hetzelfde. De zaterdag die voor mij het meest interessant is, kan ik niet. De overige dagen staan genoeg leuke dingen, maar niet genoeg voor een combi/dagkaart.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik heb hetzelfde. De zaterdag die voor mij het meest interessant is, kan ik niet. De overige dagen staan genoeg leuke dingen, maar niet genoeg voor een combi/dagkaart.
Sluit ik me ook bij aan. Het al besloten niet te gaan ivm overlap Dynamo en wat privéverplichtingen. Maar alleen de zaterdag vind ik het waard, de rest van de dagen is aardig maar niet voor dit bedrag. Voor een Coronajaar het hoogst haalbare maar ik kan dit met een gerust hart overslaan en wens iedereen die wel gaat een fantastisch festivalweekend!
 

simonbolivar

Randprogramma
3 jul 2019
142
114
Naar omstandigheden geen gekke line-up, had er minder van verwacht. Toch maar een dagticket voor de vrijdag. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken