Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Ik heb een hoog 'ik wil, en zal dit wel een dagje meepikken'- gevoel.

Stormzy staat trouwens in het persbericht, maar niet op de lineup...
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
711
633
Voor mij toch een pak minder dan de line-ups van Lowlands en DTRH.
Als die al blijven zoals ze nu zijn...

Ik vind, en krijg ook veel echo's, dat veel mensen tevreden zijn met deze namen in dit coronajaar. Veel opties voor feestjes, leuke namen om aan de main ons mee te amuseren. Alles wat een PKP nodig heeft.

Ik denk ook dat er nog wel wat extra's bij zullen komen. OATW, Black Box, Angele,... En ik verwacht Maneskin toch ook nog steeds. Ik denk dat ze nog een mooie troefkaart achterhouden.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Leuke undercard, relatief zwakke headliners (voor mij dan). Zal wel met corona te maken hebben, maar als je sommige headliners al moet gaan googelen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
dEUS speelt een exclusieve set trouwens. Enige show in 2021. Dat en Lianne La Havas (<3) (plus Jamie XX, Altin Gun, Kokoroko, Mauro, Strand Of Oaks, Skepta, Liam) doet mij toch wel neigen naar een vrijdagticket.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.176
Hier bij ons toch ook twijfel...

Is eigenlijk zijn geld niet waard, maar ja, na anderhalf jaar corona... Een zaterdagticket wordt overwogen... Ook spijtig dat Underworld in de Dance Hall staat... Zal dan wel clashen met Balthazar of Editors...

Zou ook nog wel eens tof zijn om die onbekendere namen te ontdekken... Twijfel.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Ik vind die zaterdag eigenlijk ook buiten corona om best tof. Zal nu waarschijnlijk lastig worden om nog iets van logement te regelen dat betaalbaar is, maar anders het overwegen waard.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Aantal mooie namen op de affiche maar ik ga het zo laten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Goed verstopt, maar wat doet Tyga in godsnaam op deze line-up? Bah.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.032
2.661
Goede undercard met Paula Temple, Shame, Squid,...
Maar ik denk echt dat er maar 5 man naar LG gaat kijken. Ik mag voor pkp hopen dat ze geen volwaardige main stage gaan zetten, want er gaat niet veel man kijken naar de acts, behalve Anne-Marie dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken