ES Primavera Sound 2016

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Wel jammer dat Bardo Pond en Loop nog hebben afgezegd.
Zoiets zou mijn schema zijn als ik heen ging: http://clashfinder.com/s/primaverasound16/?user=PwoperFish& . Die sets diep in de nacht van Thee Oh Sees, Ty, Suuns en Beach House lijken mij zo fijn.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Op vrijdag zou ik persoonlijk naar Lubomyr Melnyk gaan, geen idee of je het wat vindt.. Klassiekere piano, ik vind het prachtig hoe zo’n man op leeftijd het voor elkaar krijgt.

Ik vind dit echt hele mooie muziek, heb het regelmatig aan staan tijdens het leren. Ben wel benieuwd of ik zo'n concert ook tof vind
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Geen Suuns op woensdag?
Op donderdag eventueel Julien Baker en/of Car Seat Headrest.
Op vrijdag zou ik persoonlijk naar Lubomyr Melnyk gaan, geen idee of je het wat vindt.. Klassiekere piano, ik vind het prachtig hoe zo’n man op leeftijd het voor elkaar krijgt.
Suuns vergeten aan te klikken, daar ben ik in principe wel bij. Car Seat Headrest vind ik een van de meest overrated acts van dit moment (dat album van vorig jaar althans, die nieuwe zal ik in de komende weken mogelijk nog aanzetten), dan zie ik liever de volledige show van Beak>. Julien Baker ken ik niet, ga ik luisteren.
Lubomyr Melnyk heb ik op LGW? gezien, en hoeft niet perse nog een keer. Zal eens zien hoe het met het auditorium zit, ik ga er niet voor in de rij staan, maar er is verder toch niets tegelijk.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Maar inderdaad, tips zijn altijd welkom!
DJ Koze en Pantha Du Principe zou ik wel echt heen gaan als ik jou was. En Battles of Neon Indian zou ik ook wel langs gaan, als we Jeroen mogen geloven is deze Battles tour zeer de moeite. En waarom ga je niet woensdagavond naar Suuns? Dan zit je niet met die Air - Kamasi - Suuns Clash.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Maar inderdaad, tips zijn altijd welkom!

Nouja ik weet niet of onze smaak erg overeenkomt, maar er zijn wel wat dingen die zeker de moeite waard zijn. Floating Points DJ set, John Carpenter, Powell, Optimo en Helena Hauff op de donderdag. Mano Le Tough, Maceo Plex, Cabaret Voltaire, DJ Koze, Freddie Gibbs, Cavern of Anti-Matter, SOPHIE, Kiasmos en Evian Christ op vrijdag. Leon Vynehall, Pusha T, Drive Like Jehu, Lena Willikens, Dorisburg, I-F en Pantha Du Prince op zaterdag.

Niet meer echt bezig gehouden met dit festival, maar toch weer verwonderd door de hoeveelheid uitstekende namen. Bovenstaand is redelijk wat elektronica, geen idee of je daarin geïnteresseerd bent. Cabaret Voltaire en Drive Like Jehu zijn wel echt dingetjes die je eigenlijk echt niet kunt missen ;).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
DJ Koze en Pantha Du Principe zou ik wel echt heen gaan als ik jou was. En Battles of Neon Indian zou ik ook wel langs gaan, als we Jeroen mogen geloven is deze Battles tour zeer de moeite. En waarom ga je niet woensdagavond naar Suuns? Dan zit je niet met die Air – Kamasi – Suuns Clash.

We landen pas rond 9 anders was ik ook sowieso naar Goat en Suede gegaan.

Ik zal het eens een kans geven. Kiasmos en Floating Points zijn zeker niet verkeerd :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Benieuwd wat je van Suede gaat vinden Matthijs :p
Op dag een wel balen dat Vince Staples en Beach Slang clashen.
Titus Andronicus lijkt me live misschien nog wel dik, Freddie Gibbs meepakken als t lukt voor Radiohead, Waarom niet eventjes Brain Wilson checken? :p
Verder ook al door Thomas vernoemd, check Julien Baker nog eventjes @neontiger8

The Avalanches hebben zeker wel een mooie speeltijd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Benieuwd wat je van Suede gaat vinden Matthijs :p
Ik heb niet zulke hoge verwachtingen, op album vind ik er echt niets aan. Maar ik ga het een kans geven, alleen mogelijk ga ik eerder weg zodat ik sowieso bij Suuns binnenkom.

Titus Andronicus lijkt me live misschien nog wel dik, Freddie Gibbs meepakken als t lukt voor Radiohead,
Titus Andronicus heb ik op LGW? gezien en dat was tamelijk kut. Ik denk dat ik voor Radiohead misschien nog even Beirut op een afstandje ga bekijken (dat Podium staat tegenover het podium waar Radiohead speelt). Maar al te ver ga ik er niet vandaan want het gaat waarschijnlijk bizar druk worden dan.


Waarom niet eventjes Brain Wilson checken? :p
Wil heel graag Jenny Hval zien eigenlijk, dus helaas :).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Benieuwd wat je van Suede gaat vinden Matthijs :p
Op dag een wel balen dat Vince Staples en Beach Slang clashen.
Titus Andronicus lijkt me live misschien nog wel dik, Freddie Gibbs meepakken als t lukt voor Radiohead, Waarom niet eventjes Brain Wilson checken? :p
Verder ook al door Thomas vernoemd, check Julien Baker nog eventjes @neontiger8

The Avalanches hebben zeker wel een mooie speeltijd.

Will do :)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
overigens: FestiMeeting http://forum.festileaks.com/members/mrmantel/@mrmantel?


Sure! Als het goed is heb je vrij binnenkort mijn nummer
1f609.png

Ja ik kreeg zoiets mee. Lekker bezig!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Thanks!
Dit gaat het uiteindelijk worden voor mij: http://clashfinder.com/s/primaverasound16/?user=Mrmantel&
Nog even zien of ik overdag nog wat van die DJ-sets mee ga pakken.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Thx! gaat zeker lukken,

Dit wordt het voor mij. Groen voor heel graag en blauw voor is wel tof: http://clashfinder.com/s/primaverasound16/?user=06icmz.bd&
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken