Pinkpop 2026

Ik krijg zojuist mail van ticketmaster dat P2 op donderdag pas vanaf 1430 geopend is.
Is dit echt zo? Of zijn ze vaak al gewoon eerder open? Want dan zou dit betekenen dat het niet mogelijk is om voor 15:00 in de rij van camping B aan te sluiten

Ik krijg zojuist mail van ticketmaster dat P2 op donderdag pas vanaf 1430 geopend is.
Is dit echt zo? Of zijn ze vaak al gewoon eerder open? Want dan zou dit betekenen dat het niet mogelijk is om voor 15:00 in de rij van camping B aan te sluiten
Ik kom al jaren al rondom 11 uur aan. Laad mijn spullen uit en zet auto gewoon op de P1. Dus nooit problemen op P1 gehad. weet niet of dat ook voor P2 geldt maar verwacht niet dat je problemen zal ondervinden

Laatst bewerkt:
Stomme vraag! Ik weet niet of ik op tijd mijn nieuwe pinpas binnen ga krijgen. Weet iemand hier toevallig uit ervaring of de betaalautomaten credit card accepteren?

die eindigt 21:35 en zara begint 15 min ervoor. Zeker ene goede tip. maar denk wel dat zelfs Voila nog beter is dan Zara en dat de kans groot is dat we daar toch gaan luisteren. keuze tussen The plot en Teddy was lastig maar ik kies wel voor Teddy want ik hoopte dat hij vorig jaar al daar zou staan. Ben namelijk benieuwd wat hij op zo'n grote stage kan. In het verleden zag je zat vergelijkbare artisten beetje verdrinken op zo'n grote niet intieme setting op pinkpop. kan me nog herinneren dat John Mayer er echt niet uitkwam. het was allemaal niet "intiem"genoeg.
Wij gaan ook voor Teddy, verwachtingen zijn wel hoog. Maar mocht het tegenvallend zijn, gaan we toch nog even bij The Plot In You kijken. Ik kan mij vaag iets herinneren dat dit ook bij James Morrison het geval was, terwijl die er toch ook al vaker stond.

• On fire
Waarderingen: Superedo
Ik ga mijn program toch lichtelijk aanpassen. 33 graden wordt voor mij een harde pil. Dus vrijdag pas om 16 uur op het terrein, dan is de eerste echte must see, The Vaccines. Dan heb ik enkele uurtjes geskipt, mis ik helaas Sleep Theory, Natasha en The Pretty Reckless, maar beter dan om 12 uur al daar zijn en nagenoeg zeker weten dat ik dan tot 19 uur zielig in de schaduw zit en niks mee krijg.
Zaterdag en zondag wordt dan bepaald afhankelijk hoe de vrijdag is verlopen..

O ja.. nog belangrijker: minder alcohol naar binnen werken, dat wordt nog de lastigste 😂

Ondanks de braadpan waar we ons in gaan begeven: Zin in!!

Ik ga mijn program toch lichtelijk aanpassen. 33 graden wordt voor mij een harde pil. Dus vrijdag pas om 16 uur op het terrein, dan is de eerste echte must see, The Vaccines. Dan heb ik enkele uurtjes geskipt, mis ik helaas Sleep Theory, Natasha en The Pretty Reckless, maar beter dan om 12 uur al daar zijn en nagenoeg zeker weten dat ik dan tot 19 uur zielig in de schaduw zit en niks mee krijg.

O ja.. nog belangrijker: minder alcohol naar binnen werken, dat wordt nog de lastigste 😂

Sleep Theory missen ....wow. Als het te heet wordt wandel ik rustig terug naar de camping. Qua alcohol neem af en toe een mojito. krijg je een lading ijs waar je lang op kan kauwen ;-)

• On fire
Waarderingen: degrotegeneraal
Nou, nog één keer de definitieve route delen dan maar. Omdat het nu overal kriebelt...

VRIJDAG

Sleep Theory - The Pretty Reckless - stukje Vaccines en stukje Buffalo Traffic Jam - Kingfishr - even eten en rusten - stukje The Beaches en stukje Electric Callboy - speciaalbiertje pakken - The Plot in You - stukje Zara Larsson - TOP een kans geven

ZATERDAG

Triggerfinger - Festileaks meeting - Wodan Boys - Jehnny Beth - LEAP - The Haunted Youth - Franz Ferdinand - eten met IDLES als uitzicht - Editors - relaxen bij Halsey - genieten bij The Cure

ZONDAG

Dogstar - uit nieuwsgierigheid kijkje nemen bij de hoogmis - White Lies - Die Spitz - genieten bij Tom Morello - uitrusten en eten bij laatste stukje Royel Otis - Wet Leg - YUNGBLUD - Fat Dog - klein rustmomentje - vlammen met Foo Fighters

Ik vrees dat meerdere dat gaan doen en dat begrijp ik goed. De eerste dag wil ik eigenlijk altijd wel in de rij staan en dan het "nieuwe"" terrein verkennen. De dagen daarna zien we wel wat we doen, maar als we zaterdag maar op tijd binnen zijn voor HAEVN en zondag voor HOTWAX of misschien zelfs Dogstar.

• On fire
Sleep Theory missen ....wow. Als het te heet wordt wandel ik rustig terug naar de camping. Qua alcohol neem af en toe een mojito. krijg je een lading ijs waar je lang op kan kauwen ;-)
Ik slaap gewoon thuis, dat is net te ver om te wandelen. Dat wordt dus een verstandig offer maken en simpelweg een paar uurtjes later gaan en dan maar iets missen.

laatste loodjes opbouw
IMG-20260616-111450183.jpg

IMG-20260616-114949577.jpg

IMG-20260616-114830327.jpg

IMG-20260616-114711834.jpg

IMG-20260616-114957785.jpg

IMG-20260616-114726493.jpg

Lekker Dennis, hoef ik zelf geen rondje meer te gaan maken ;)
Ik ben benieuwd hoe de ervaring bij Stage 4 gaat zijn nu, aangezien dit compleet vernieuwd is.

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr
Stomme vraag! Ik weet niet of ik op tijd mijn nieuwe pinpas binnen ga krijgen. Weet iemand hier toevallig uit ervaring of de betaalautomaten credit card acc
Helemaal geen stomme vraag. In principe pin je aan de bar en zou Credit Card moeten werken. wil je geen risico nemen dan kun je contant geld meenemen (pinnen met je credit card) en een cashcard aan kunnen schaffen. als je saldo overhoudt kun je dat terug krijgen

• Leuk
Waarderingen: RimkoW
Dit is een lifehack die ik ook al jaren gebruik, mojito halen en de beker hele tijd tegen de slagaders in je polsen houden, werkt perfect plus lekker op het ijs kauwen is ook fijn.

• On fire
Dat lijkt mij toch wel een heel klein tentje te zijn dat daar staat? 🤔
Ik hoorde al iemand over de Lima op LL en dat vind ik een heerlijke venue. Ik denk dat dit voor de beleving een veel betere stage gaat worden. Bij de oude Stage4 had je toch meer een braderie beleving; eten, drinken, ouwehoeren en oh ja er speelt op de achtergrond ook nog een bandje. Op vrijdag sta ik in ieder geval vooraan bij onze nachtegaal Isabel van Gelder!

Users who are viewing this thread