Pinkpop 2026

Ja de buien van 2014 weet ik ook nog goed, vooral de nacht na dag 1 - een grote plas op camping A. Laat staan de windhozen op de metallica dag die met een stralende zon en een fantastische stromae begon. Thanks voor je genuanceerd verhaal, het is inderdaad het risico van teruglopen of geluk hebben. Ik maak er een mooie oproep van voor de festivalgangers hier. Ik kom donderdagavond rond een uur of 10 a half 11 aan en dan zal er wel iemand van hier ervaring hebben met partytenten. Ik lees graag jullie berichten 🤞
geen dank. ik ben er al op donderdag om 10 uur 's ochtends. omdat je laat komt zal het minder druk zijn bij de ingang. dus kans dat ze je nog uitgebreider controlleren maar good luck en hoe herken ik je party tent? haha

Daar gaan we. mijn spoor boekje:
  1. Donderdag: silent disco camping B en Bosnië- Zwitserland kijken

2. Vrijdag: Sleep Theory (wordt verrassing net als The Warning vorig jaar) -> Balu Brigada (vooraf nog stukje Pretty Reckless) -> KingFishe ->The Beaches (ja keuzes is lastig want ik wete dat electric callboy tof gaat zijn) -> Teddy Swims -> oordoppen in en kijken bij Zara -> 21P

3. Zaterdag: Hang Youth -> Triggerfinger ->Wodan Boys met Barry Hay -> Leap ->The Haunted Youth -> Franz Ferdinand ->Idles ->Editors ->The Cure

4. Zondag: Bente -> Hotwax -> White Lies -> Tom Morello ->Yungblud ->Di-Rect ->FF -> afterparty

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik dacht dat je dan alsnog plekken aangewezen krijgt? Dat ze van voor naar achteren werken?

Ah ja zo zal het over het algemeen ook wel werken. Alhoewel ik wel denk dat als je al jarenlang steevast als een van de eersten klaar staat met je groepje, dat er wel wat meer mogelijk is qua voorkeuren...

• Metal!
Waarderingen: Superedo
Kan aan mij liggen, maar een act alleen gaan bekijken om je aan het lichaam van een vrouw te vergapen vind ik niet meer zo 2026 😀

• Leuk
Waarderingen: Chicken
Ga je toch lekker je laatste energie eruit knallen bij The Plot In You joh 🤘🏽
die eindigt 21:35 en zara begint 15 min ervoor. Zeker ene goede tip. maar denk wel dat zelfs Voila nog beter is dan Zara en dat de kans groot is dat we daar toch gaan luisteren. keuze tussen The plot en Teddy was lastig maar ik kies wel voor Teddy want ik hoopte dat hij vorig jaar al daar zou staan. Ben namelijk benieuwd wat hij op zo'n grote stage kan. In het verleden zag je zat vergelijkbare artisten beetje verdrinken op zo'n grote niet intieme setting op pinkpop. kan me nog herinneren dat John Mayer er echt niet uitkwam. het was allemaal niet "intiem"genoeg.

Ga je diep schamen jij :ROFLMAO:...maar ik begrijp uit deze dat jij ook oordoppen meeneemt en naast me vooraan staat?
Haha, nee zeker niet. Ik heb wel wat beters te doen tegen die tijd denk ik.

Ik vind Zara Larsson een prima act, maar ze staat verder niet per sé op mijn programma die avond. Dus wellicht dat ik er sta, maar zeker niet vooraan...

die eindigt 21:35 en zara begint 15 min ervoor. Zeker ene goede tip. maar denk wel dat zelfs Voila nog beter is dan Zara en dat de kans groot is dat we daar toch gaan luisteren. keuze tussen The plot en Teddy was lastig maar ik kies wel voor Teddy want ik hoopte dat hij vorig jaar al daar zou staan. Ben namelijk benieuwd wat hij op zo'n grote stage kan. In het verleden zag je zat vergelijkbare artisten beetje verdrinken op zo'n grote niet intieme setting op pinkpop. kan me nog herinneren dat John Mayer er echt niet uitkwam. het was allemaal niet "intiem"genoeg.
Teddy verzoop niet op Coachella, dus zal dat op PP ook niet doen hoor.

Users who are viewing this thread