Pinkpop 2026

Hij heeft een punt, het zijn echt overblijfselen ben ik bang. Vergelijk dit eens met de Slope op Werchter 😅
Had er niet zoveel van verwacht, maar inderdaad valt er toch wel meer te maken van de kleine namen en dat 4e podium.

Ik ben toch blij met mijn zaterdagkaartje en zal die dag waarschijnlijk een heel voorspelbaar programma volgen. En daar is ook niets mis mee. Voor het echte ontdekken van bandjes ga ik naar andere festivals.

• Leuk
Waarderingen: elo, Timmetje en B0G5
opvallend,
Pinkpop 2025 met 60 acts
Pinkpop 2026 met 63 acts
benieuwd wat dit met tijdschema en podium indeling gaat doen...

opvallend,
Pinkpop 2025 met 60 acts
Pinkpop 2026 met 63 acts
benieuwd wat dit met tijdschema en podium indeling gaat doen...
valt in ieder geval op,
elke dag 21 acts (is op de site te tellen)...
vrijdag 2025 had 19 acts (zaterdag was uiteindelijk overigens 1 act meer door SBS6 winnaar Anouk Wolf als opening in Stage 4)
dat zou overeenkomen met het tijdschema van de Pinkpop 2025 zondag voor elke dag, denk ik dan
Of zouden ze ook dagen hebben met een act in de tent tijdens de headliner???

Qua tijden en tijdslots per podium zou het dan dit zijn wellicht?? Ter info, Dit was tijdschema zondag 2025:
GpTV8-PW4AEkYYH

Dusssss??????
Tijdens headliner een act in de ⛺?
Waar raak je anders de extra acts kwijt ten opzichte van 2025.
Of t.o.v. de Pinkpop zondag van 2025 elke dag om 12:00 gaan starten, dan win je die 25 minuten eerder beginnen voor de headliner, dus dan kan de headliner van 22:00 tot 00:00 spelen

edit:
zou overeenkomen met wat op de site staat
Screenshot_20260324-194019.png

Of t.o.v. de Pinkpop zondag van 2025 elke dag om 12:00 gaan starten, dan win je die 25 minuten eerder beginnen voor de headliner, dus dan kan de headliner van 22:00 tot 00:00 spelen

edit:
zou overeenkomen met wat op de site staat
Bekijk bijlage 18822
Kak!!
Dat wordt dus een uurtje minder uitslapen.........
Want de feesttent op B gaan we niet overslaan.

The Cure is voor mij net weer de enige headliner in het drietal waar geen tentalternatief zou hoeven staan. :P

Maar top als ze dit dit jaar wel bieden, al zeiden ze in dat interview dat ze dat niet gingen doen toch?

Kan van tevoren niet zeggen wat DE act voor mij gaat worden dit weekend. Kijk er naar velen uit, maar het hangt van vele factoren af of het ook een top optreden wordt qua beleving. Een aantal jaren geleden keek ik heek erg uit naar The War on Drugs, de band speelde prima, Adam goed bij stem, maar het publiek verziekte voor mij het optreden.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Users who are viewing this thread