Pinkpop 2026

Hoop toch dat Fat Dog op zondag de tent mag afbreken/afsluiten. Zet Dogstar maar zo vroeg mogelijk voor een halfleeg veld.

't is toch wat, we zitten te zeuren als de line-up tegenvalt.
En nu er een mooie lijst met namen is, lopen we tegen het probleem met de clashes.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Om eerlijk te zijn, heb ik liever wat minder optredens zodat ik minder moet kiezen 🙈. Voor mij is kiezen altijd verliezen en ga ik me steeds afvragen of ik wel de goeie beslissing heb genome. En zo half / half kijken vind ik helemaal niks want dan beleef je niks helemaal te goei (in mijn ogen)... FOMO vrees ik 😀.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Om eerlijk te zijn, heb ik liever wat minder optredens zodat ik minder moet kiezen 🙈. Voor mij is kiezen altijd verliezen en ga ik me steeds afvragen of ik wel de goeie beslissing heb genome. En zo half / half kijken vind ik helemaal niks want dan beleef je niks helemaal te goei (in mijn ogen)... FOMO vrees ik 😀.
Gelukkig waren de weekend tickets in de pre sale al goedkoper. Ze hebben dus al een korting ingecalculeerd omdat je niet alles kan zien.🤪

• Haha
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Benieuwd naar de timetable. Ik kijk zelf vooral uit naar Twenty One Pilots, Kingfishr, The Pretty Reckless, The Vaccines, Balu Brigada, The Beaches, The Plot in You, Sleep Theory, Buffalo Traffic Jam, Linka Moja, VOILA, The Cure, Editors, Halsey, IDLES, Triggerfinger, The Haunted Youth, LEAP, Wodan Boys, Foo Fighters, Yungblud, Tom Morello, White Lies, Dogstar, Fat Dog, Max McNown, Die Spitz en HotWax. Ik vermoed alleen niet dat ik alles ga kunnen zien.

Wordt mijn eerste Pinkpop sinds 2008. Daarna eigenlijk alleen nog Rock Werchter gedaan. Ben heel benieuwd naar de verschillen en ook naar hoe die groepscamping bevalt.

ik denk dat we nu vooral spreken vanuit persoonlijke voorkeur, maar zonder voorkennis kunnen we eigenlijk pas vanaf 22 juni zeggen wat het hoogtepunt is geworden

( en we hebben deze ook nog WK 2026 - 20 juni - 19:00 uur: Nederland - Winnaar Europese Play-offs B in Houston )

ik denk dat we nu vooral spreken vanuit persoonlijke voorkeur, maar zonder voorkennis kunnen we eigenlijk pas vanaf 22 juni zeggen wat het hoogtepunt is geworden

( en we hebben deze ook nog WK 2026 - 20 juni - 19:00 uur: Nederland - Winnaar Europese Play-offs B in Houston )
Zeker niet het Nederlands elftal...

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Zou Dogstar vroeg op de dag niet veel logischer zijn? Muzikaal verdienen ze niet beter maar Reeves zorgt er voor dat het veld wel vroeg vol loopt en er verdient kan worden op de catering
Sorry maar waarom verdient dit muzikaal niet beter?? Heb je het album en de nieuwe tracks al eens gehoord??
het kan je smaak niet zijn maar het zit prima in elkaar.

Users who are viewing this thread