Pinkpop 2026

ik was op de site aan het kijken of ik (allicht tevergeefs) een podium indeling kon ontdekken in de volgorde van acts op de site.
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de vrijdag namen, lijken me de namen onder De Herfshane Band, 6 namen voor Stage 4.
Zijn De Herfshane Band tm Balu Brigada de tent namen.
Start Zuid met Vaccines, daarna Noord Roxy Dekker, Zuid The Pretty Reckless, Noord Natasha Bedingfield, Zuid Kingfishr, Noord Elecrtic Callboy, Zuid Zara Larsson, Noord Teddy Swimms en Zuid Twenty One Pilots.

Zou dat logisch zijn.

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
ik was op de site aan het kijken of ik (allicht tevergeefs) een podium indeling kon ontdekken in de volgorde van acts op de site.
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de vrijdag namen, lijken me de namen onder De Herfshane Band, 6 namen voor Stage 4.
Start Zuid met Vaccines, daarna Noord Roxy Dekker, Zuid The Pretty Reckless, Noord Natasha Bedingfield, Zuid Kingfishr, Noord Elecrtic Callboy, Zuid Zara Larsson, Noord Teddy Swimms en Zuid Twenty One Pilots.

Zou dat logisch zijn.
Vaccines lijken me eerder een band voor later op de dag. Of laat in de tent. Verder zou het aardig kunnen kloppen.

Zou dat logisch zijn.
Lijkt mij niet onwaarschijnlijk.
Hoewel ik The Pretty Reckless ook wel in de tent zou willen zien. Wordt het wel een bangers feestje met The Plot In You en Sleep Theory.

Ohhhhh en dan Voilà er nog tussendoor op stage 4.

Zou dat logisch zijn.
Klinkt eigenlijk best logisch. Zou het alleen jammer vinden van Kingfishr op een van de grote podia, komen beter tot zn recht in de tent. Geldt natuurlijk voor meerdere acts maar juist op de vrijdag van Pinkpop vindt ik dat Kingfishr een van de weinige acts is die ze in de tent horen te zetten. Rest kan prima op openlucht podia

The Beaches naar de plek van Kingfishr op zuid -> Balu Brigada zakt een plekje -> Kingfishr afsluiter van de tent. Zoiets?

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Klinkt eigenlijk best logisch. Zou het alleen jammer vinden van Kingfishr op een van de grote podia, komen beter tot zn recht in de tent. Geldt natuurlijk voor meerdere acts maar juist op de vrijdag van Pinkpop vindt ik dat Kingfishr een van de weinige acts is die ze in de tent horen te zetten. Rest kan prima op openlucht podia

The Beaches naar de plek van Kingfishr op zuid -> Balu Brigada zakt een plekje -> Kingfishr afsluiter van de tent. Zoiets?
Helemaal mee eens Kingfishr is een must see voor mij en die komen zoveel beter tot hun recht in de tent dan op noord of zuid

In ieder geval niet bang te zijn om een stormloop naar de laatste kaarten. Ik wil een dagkaart kopen voor The Cure maar andere jaren moet je voor de headliner weg om de laatste trein te halen. Ze beloven nu op de website dat er nog treinen gaan rijden naar de randstad tot een uur na de afsluiting maar ik zie nergens extra treinen nog op de website van NS. En zonder trein, geen kaart voor mij...

Voor de act van het weekend kun je Royal Otis ook een kans geven. Live nog zo veel leuker dan op plaat. Was echt een feelgood show in de Afas met hier en daar verassend leuke gitaarlijntjes.

Mag hopen dat Tom Morello Killing in the name speelt. Dat moet dan ook een hoogtepunt gaan worden.

Idles speelt over het algemeen een waanzinnig strakke set waar je goed op kunt moshen.

The Haunted Youth zou in een tent prachtig kunnen worden. Zeker als het publiek meewerkt.

En natuurlijk kunnen The Cure, Yungblud of de Foo's ook gewoon de set van het weekend worden.

Ik had al een opzetje geprobeerd te maken voor in de clashfinder. Na goed kijken zag ik dat ik hem gewoon op alfabetische volgorde heb gezet haha. Met de nieuwe namen en geen flauw idee hoe groot de popnamen zijn, denk ik dat ik er niet helemaal uit ga komen. Darnaast is het voor mij alweer 8 jaar geleden dat ik naar Pinkpop ga, in hoeverre houden ze rekening met muziekachtergronden? Bijvoorbeeld dat the Plot in You niet clasht met Electric Callboy of Fat Dog met de headliner? Een beetje genre overlappend dat bijvoorbeeld Metal niet tegelijk met metal wordt gezet en Pop tegelijk met andere Popnamen? Wie durft het aan om een logische volgorde ervan te maken haha? https://clashfinder.com/s/ppxo25

Als Foo Fighters en The Cure 2,5 uur spelen begint het programma elke dag wel rond 12:00 uur dus die theorie die zou wel eens heel goed kunnen kloppen.

Lijkt me dat ze tegenover Zara of Teddy een rock/metalnaam als tent headliner doen. Zoals Kid Kapichi vorig jaar. Zie The Pretty Reckless dat wel doen, of The Plot In You?

Lijkt me dat ze tegenover Zara of Teddy een rock/metalnaam als tent headliner doen. Zoals Kid Kapichi vorig jaar. Zie The Pretty Reckless dat wel doen, of The Plot In You?
Balu Brigada zou dan toch kunnen?

en op zaterdag gok ik Soulwax als tent sluiter.
zondag denk ik Dogstar

Users who are viewing this thread