Pinkpop 2026

Ik vind Zara Larsson echt een goede boeking. Gaat behoorlijk viral op het moment. Goede zangeres. Ik ga mooi plekje voor haar optreden zoeken!
Dat vind ik wel het mooie aan een festival, de een vindt een act fantastisch en de ander "vlucht" naar een ander podium. ik ben bij dezen de ander ;) , maar hoop dat je geniet van Zara!

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Ik hopelijk dat Zara weer zwanger is en gaat cancelen
Ai vindt net niet vreemd:

Er is geen betrouwbare informatie die bevestigt dat zangeres Zara Larsson momenteel zwanger is. Hoewel ze in eerdere interviews (zoals te zien op Girlscene) heeft aangegeven in de toekomst een gezin te willen stichten met haar vriend Lamin Holmén, is er geen recent nieuws of officiële aankondiging over een zwangerschap.

Maar hoezo weer zwanger, heeft ze al kinder(en) dan?

Ze staan niet op vrijdag, maar op zondag en toch een prima moment om tussen Yungblud en de Foos even wat te happen en drinken?!
Ik ga ook niet vooraan staan bij DI-RECT, maar ze leveren wel altijd, dus als mijn schema het toelaat, pik er wel wat van mee!
Je mist mijn punt hier. Het gaat erom dat een dergelijke positie gewoon goedkoop is ingevuld.

Fat Dog echt een prima alternatief inderdaad. Maar vorig jaar als op Werchter gezien en het jaar ervoor op PKP. Dus ik ga voor een plekje vooraan bij FF en dan op grote afstand meeluisteren met Direct.

Voordat we weer die DI-RECT discussie aangaan, hopelijk zien we hier nog wat van op Stage4:

Swim school
Fright Years
Better Joy
Coach Party
My first time
Helemaal mee eens, het gaat vandaag wel echt van links naar rechts. Slechte verkopen, tolvignetten voor RW, zwangerschaps voorspellingen.
Het lijkt wel of ik in een slechte column van Evert Santegoeds ben terecht gekomen.

• Confetti
Waarderingen: degrotegeneraal
Mijn must see's van de line-up Pinkpop 2026 tot nu toe

Vrijdag 19 juni: Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson, Electric Callboy, Kingfishr, Natasha Bedingfield, The Pretty Reckless, Roxy Dekker, The Vaccines, Balu Brigada, The Beaches, The Plot in You, Ski Aggu, Sleep Theory, De Herfshane Band.

Zaterdag 20 juni: The Cure, Halsey, Editors, Franz Ferdinand, Idles, Lauren Spencer Smith, Sofi Tukker, Soulwax, Suzan & Freek, Triggerfinger, Alessi Rose, Good Neighbours, Giant Rooks, HAEVN, Hang Youth, The Haunted Youth, Jehnny Beth.

Zondag 21 juni: Foo Fighters, YUNGBLUD, DI-RECT, Jade, Royel Otis, Tom Morello, Wet Leg, White Lies, BENTE, Dogstar, Fat Dog, Max McNown, MY BABY.

Je mist mijn punt hier. Het gaat erom dat een dergelijke positie gewoon goedkoop is ingevuld.

Fat Dog echt een prima alternatief inderdaad. Maar vorig jaar als op Werchter gezien en het jaar ervoor op PKP. Dus ik ga voor een plekje vooraan bij FF en dan op grote afstand meeluisteren met Direct.
Wees gerust, ik kreeg vorig jaar vanuit het voorvak aan de andere kant slechts een bescheiden hoeveelheid mee van The Last Dinner Party op Noord.

Users who are viewing this thread