Pinkpop 2026

Zonde, was een top optreden van een hele goede band
Had ze daarvoor al 2x gezien en afgelopen zondag ook in Afas. Steengoede band inderdaad! Maar op festivals zo af en toe ook de afweging maken welke act unieker is, waar heb je meer zin in en zelfs zo af en toe lekker voor het relaxete kiezen. Geen seconde spijt gehad om TLDP te laten schieten voor Olivia Rodrigo. Dus ik snap de mensen maar al te goed als ze Di-Rect hun ding ver weg laten doen om op een goede spot Foo Fighters te kijken ;)

Ai vindt net niet vreemd:

Er is geen betrouwbare informatie die bevestigt dat zangeres Zara Larsson momenteel zwanger is. Hoewel ze in eerdere interviews (zoals te zien op Girlscene) heeft aangegeven in de toekomst een gezin te willen stichten met haar vriend Lamin Holmén, is er geen recent nieuws of officiële aankondiging over een zwangerschap.

Maar hoezo weer zwanger, heeft ze al kinder(en) zwangerschappen gaan helaas niet goed Bron: Instagram https://share.google/wIthI1ra7CYtxUuBG

Mijn must see's van de line-up Pinkpop 2026 tot nu toe

Vrijdag 19 juni: Twenty One Pilots, Teddy Swims, Zara Larsson, Electric Callboy, Kingfishr, Natasha Bedingfield, The Pretty Reckless, Roxy Dekker, The Vaccines, Balu Brigada, The Beaches, The Plot in You, Ski Aggu, Sleep Theory, De Herfshane Band.

Zaterdag 20 juni: The Cure, Halsey, Editors, Franz Ferdinand, Idles, Lauren Spencer Smith, Sofi Tukker, Soulwax, Suzan & Freek, Triggerfinger, Alessi Rose, Good Neighbours, Giant Rooks, HAEVN, Hang Youth, The Haunted Youth, Jehnny Beth.

Zondag 21 juni: Foo Fighters, YUNGBLUD, DI-RECT, Jade, Royel Otis, Tom Morello, Wet Leg, White Lies, BENTE, Dogstar, Fat Dog, Max McNown, MY BABY.
Ligt in de lijn van wat ik wil zien. Gaan we mekaar zeker tegenkomen 😃.

en Sky-Deck weekend is ook uitverkocht
Die zijn inderdaad vaak wel uitverkocht op de populairste dagen. Wij hebben het het eerste jaar geprobeerd. Toen was de prijs nog net te doen. Maar het is inmiddels zo duur dat je onvoldoende waar krijgt voor je geld.
Zelfs als je de hele dag bij kraampjes op het terrein het meest bijzondere eten en drinken zou kopen ben je nog steeds veel goedkoper uit. Je kunt niet eten op het moment dat het jou uitkomt, maar bent afhankelijk van wanneer ze iets uitserveren. En als dat gebeurt duikt iedereen er als een stel uitgehongerde wolven op.
Bovendien is het gedoe met munten op het terrein zelf inmiddels ook weggevallen.
En het voelde voor ons nogal raar om je, op een festival waar je juist zoveel mogelijk artiesten wilt zien, telkens af te zonderen op een vip deck om maar geen prepaid eten en drinken mis te lopen. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk🙂

Laatst bewerkt:
Die zijn inderdaad vaak wel uitverkocht op de populairste dagen. Wij hebben het het eerste jaar geprobeerd. Toen was de prijs nog net te doen. Maar het is inmiddels zo duur dat je onvoldoende waar krijgt voor je geld.
Zelfs als je de hele dag bij kraampjes op het terrein het meest bijzondere eten en drinken zou kopen ben je nog steeds veel goedkoper uit. Je kunt niet eten op het moment dat het jou uitkomt, maar bent afhankelijk van wanneer ze iets uitserveren. En als dat gebeurt duikt iedereen er als een stel uitgehongerde wolven op.
Bovendien is het gedoe met munten op het terrein zelf inmiddels ook weggevallen.
En het voelde voor ons nogal raar om je, op een festival waar je juist zoveel mogelijk artiesten wilt zien, telkens af te zonderen op een vip deck om maar geen prepaid eten en drinken mis te lopen. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk🙂
Überhaupt nooit begrepen dat er mensen zijn die hier daadwerkelijk een kaart voor kopen! Als ik plenty had gehad mischien nog wel om de voorrang in het voorste vak (als geld geen probleem zou zijn why nut?)

Ben toch ook altijd wel weer trots dat ik mijn festival weekend weer voltooid heb zonder enige vorm van luxe, weer even back to basic... telefoon enkel in de ochtend gebruiken om eventjes met de kids te bellen (verder staat hij uit, enkel voor een noodgeval druk ik hem weer aan).
S ochtends soms een lekkere koude douche omdat het warme water even op is!
Even weg van alle dagelijkse prestatie druk, even weg van het verwende leventje!

Überhaupt nooit begrepen dat er mensen zijn die hier daadwerkelijk een kaart voor kopen! Als ik plenty had gehad mischien nog wel om de voorrang in het voorste vak (als geld geen probleem zou zijn why nut?)

Ben toch ook altijd wel weer trots dat ik mijn festival weekend weer voltooid heb zonder enige vorm van luxe, weer even back to basic... telefoon enkel in de ochtend gebruiken om eventjes met de kids te bellen (verder staat hij uit, enkel voor een noodgeval druk ik hem weer aan).
S ochtends soms een lekkere koude douche omdat het warme water even op is!
Even weg van alle dagelijkse prestatie druk, even weg van het verwende leventje!
Onbeperkt entree in de Golden Circle was voor ons inderdaad ook een belangrijk argument, zeker in dat jaar (Metallica). Maar als je gewoon op tijd bent, kom je daar ook zonder bandje wel in. En voor de overige optredens van de dag is het eigenlijk niet nodig. Toiletten op het terrein zijn ook flink verbeterd (vorig jaar iig) dus ook daarvoor hoef je het niet te doen. Schaduw op een bloedhete dag is een pluspunt, maar ook daar is gelukkig vorig jaar wat aan gedaan.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Onbeperkt entree in de Golden Circle was voor ons inderdaad ook een belangrijk argument, zeker in dat jaar (Metallica). Maar als je gewoon op tijd bent, kom je daar ook zonder bandje wel in. En voor de overige optredens van de dag is het eigenlijk niet nodig. Toiletten op het terrein zijn ook flink verbeterd (vorig jaar iig) dus ook daarvoor hoef je het niet te doen. Schaduw op een bloedhete dag is een pluspunt, maar ook daar is gelukkig vorig jaar wat aan gedaan.
ik ga zelf dit jaar voor het eerst gebruik maken van het tuinterras! Benieuwd of het ook meerwaarde heeft!

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Überhaupt nooit begrepen dat er mensen zijn die hier daadwerkelijk een kaart voor kopen!
ik snap het wel. Zitten wel wat aantrekkelijke voordelen aan. Maar denk vooral dat er ook een flinke stukje netwerken gedaan kan worden binnen het bedrijfsleven rond de regio.
Er zijn een aantal festivals die al een Sky-Deck of vip gedeelte hadden voordat Pinkpop het sky deck had. Bospop bijvoorbeeld ook al jaren eerder zo'n deck met zicht op de mainstage. Vind zelf de aversie tegen het sky deck en vooral reageren met forse tegenwind onbegrijpelijk.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en brutus257
ik snap het wel. Zitten wel wat aantrekkelijke voordelen aan. Maar denk vooral dat er ook een flinke stukje netwerken gedaan kan worden binnen het bedrijfsleven rond de regio.
Er zijn een aantal festivals die al een Sky-Deck of vip gedeelte hadden voordat Pinkpop het sky deck had. Bospop bijvoorbeeld ook al jaren eerder zo'n deck met zicht op de mainstage. Vind zelf de aversie tegen het sky deck en vooral reageren met forse tegenwind onbegrijpelijk.
Zo is het niet bedoeld! Zo gebeurd het natuurlijk ook bij voetbalwedstrijden in de skybox, maar toch vind ik het verschil groot aangezien dit op 1 locatie is.. Zo zou een ziggodome ook prima van die boxen kunnen maken (als ze er al nog niet zijn).

Maar als liefhebber zal ik het nooit begrijpen nee!

Users who are viewing this thread