Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al zovaak over gehad hier, het is gewoon een schandvlek voor een festival. Vooral omdat je dus privileges kunt kopen. Dat is toch sneu, het festival zelf is al duur genoeg.
Ik vind dat ieder gewoon lekker een festival moet beleven op zijn eigen manier. Is dat met meer “luxe” door meer te betalen, heletijd smartphone in de hand om te filmen of net bekertjes rapen om coins te hebben; leven en laten leven
Ik vind dat ieder gewoon lekker een festival moet beleven op zijn eigen manier. Is dat met meer “luxe” door meer te betalen, heletijd smartphone in de hand
Wat daaraan wel jammer is is dat de belevenis van een festivaloptreden een stuk vetter als iedereen in het moment leeft en iedereen dezelfde ervaring heeft. Dat verpest je wat als de persoon met meer geld toch een beter plekje krijgt of als een gedeelte van het publiek vanaf een verhoging wat staat mee te kijken.
Ik vind dat ieder gewoon lekker een festival moet beleven op zijn eigen manier. Is dat met meer “luxe” door meer te betalen, heletijd smartphone in de hand om te filmen of net bekertjes rapen om coins te hebben; leven en laten leven
Eens dat iedereen het op zijn eigen manier moet beleven, tenzij je een ander erbij stoort. Wanneer ik het podium niet kan zien omdat er voor mijn neus 10 telefoons voor mijn neus hangen is dat wel echt heel irritant. (overigens is het ook prima mogelijk om te filmen zonder dat het irritant is, wanneer mensen hun telefoons gewoon wat lager houden) Hetzelfde met mensen die constant zitten te praten en wanneer er iets van gezegd wordt zich niet aanpassen, of iemand die voorin gaat staan te roken en rook in mensen hun gezicht blaast.
leven en laten leven en een beetje rekening houden met de mensen om je heen lijkt me beiden wel fijn
Voor meerdere reden! Mijn rust moment pakken! Merk gewoon dat mijn lichaam niet meer zo soepel is al jaren geleden! Schaduw plekken aangezien het de laatste jaren bloedheet is tijdens het weekend en geen of nauwelijks wachtrij voor toilet! Dat er ook eetkraampjes zijn boeit mij minder!
Voor meerdere reden! Mijn rust moment pakken! Merk gewoon dat mijn lichaam niet meer zo soepel is al jaren geleden! Schaduw plekken aangezien het de laatste jaren bloedheet is tijdens het weekend en geen of nauwelijks wachtrij voor toilet! Dat er ook eetkraampjes zijn boeit mij minder!
ik vind 205 Euro meer dan een gewoon kaartje echt bizar veel geld voor wat schaduw en wc's, maar ik snap jouw beweegredenen dan weer wel. PinkPop zou echter voor iedereen genoeg wc's, schaduw en rustplekken moeten hebben, zonder dat je daar extra voor moet betalen.
Wat daaraan wel jammer is is dat de belevenis van een festivaloptreden een stuk vetter als iedereen in het moment leeft en iedereen dezelfde ervaring heeft. Dat verpest je wat als de persoon met meer geld toch een beter plekje krijgt of als een gedeelte van het publiek vanaf een verhoging wat staat mee te kijken.
Niemand heeft nooit dezelfde ervaring en dit komt niet alleen door positie (beter zicht, beter plekje, …) maar ook door hoe het met je gaat bijvoorbeeld. Ik kan geloven dat een nummer als Ice Cream Man van RAYE bij een meisje dat zelf een nare ervaring gehad heeft helaas veel harder binnen komt dan bij mij als blanke witte man. En terecht! Muziek is iets persoonlijks, dus ik zou het maar raar vinden dat ieder dezelfde ervaring heeft of dat er daarnaar gestreefd wordt
Eens dat iedereen het op zijn eigen manier moet beleven, tenzij je een ander erbij stoort. Wanneer ik het podium niet kan zien omdat er voor mijn neus 10 telefoons voor mijn neus hangen is dat wel echt heel irritant. (overigens is het ook prima mogelijk om te filmen zonder dat het irritant is, wanneer mensen hun telefoons gewoon wat lager houden) Hetzelfde met mensen die constant zitten te praten en wanneer er iets van gezegd wordt zich niet aanpassen, of iemand die voorin gaat staan te roken en rook in mensen hun gezicht blaast.
leven en laten leven en een beetje rekening houden met de mensen om je heen lijkt me beiden wel fijn
Dat laatste zeker inderdaad, en dat we ook elkaar toelaten om een opmerking te maken en ons gedrag eraan aanpassen (indien de opmerking niet geheel onterecht was tenminste)
Niemand heeft nooit dezelfde ervaring en dit komt niet alleen door positie (beter zicht, beter plekje, …) maar ook door hoe het met je gaat bijvoorbeeld. Muziek is iets persoonlijks, dus ik zou het maar raar vinden dat ieder dezelfde ervaring heeft of dat er daarnaar gestreefd wordt
Nee, zo bedoel ik hem niet. Tuurlijk komt het ene nummer anders binnen bij de één als bij de ander.
Nee, ik heb het over dezelfde kwalititatieve ervaring. Niets zo lekker als een veld waar ieder na drie dagen flink festivallen gebroedelijk meezingt en danst op de laatste acts van het weekend. Waar je ongeacht de dikte van je portemonnee de keuze kan maken om vooraan of achteraan te staan. Waar ieder de kans krijgt om dezelfde muzikale ervaring te beleven en dus niet alleen de mensen met meer geld vooraan staan. Waar ieder op hetzelfde veld staat. Die volledige saamhorigheid, waar ieder even gelijk is. Dat is wat ik bedoel.
Een golden circle, of een VIP verhoging etc doet daar voor mij gewoon aan af.
Nee, zo bedoel ik hem niet. Tuurlijk komt het ene nummer anders binnen bij de één als bij de ander.
Nee, ik heb het over dezelfde kwalititatieve ervaring. Niets zo lekker als een veld waar ieder na drie dagen flink festivallen gebroedelijk meezingt en danst op de laatste acts van het weekend. Waar je ongeacht de dikte van je portemonnee de keuze kan maken om vooraan of achteraan te staan. Waar ieder de kans krijgt om dezelfde muzikale ervaring te beleven en dus niet alleen de mensen met meer geld vooraan staan. Waar ieder op hetzelfde veld staat. Die volledige saamhorigheid, waar ieder even gelijk is. Dat is wat ik bedoel.
Een golden circle, of een VIP verhoging etc doet daar voor mij gewoon aan af.
Ooooooo hiermee ben ik akkoord, al laat ik ook niet mijn ervaring verzieken als er zoiets is als golden circle of VIP; ik had vooraf de keuze om dat te doen, maar besloot van niet vanwege een bepaalde reden (financieel, principes, …) dus op het moment zelf gewoon genieten dat ik er überhaupt bij ben
Misschien dat ze met die "vip" gebeurens ook nog een stukje de prijs drukken voor het "gewone" volk. Stel je voor dat ze dit afschaffen misschien zijn dit tickets dan nog wel weer 20 eu duurder.
vind dat er vip dingen zijn prima opzich. pas keer tickets gewonnen en als vip naar een concert in afas geweest, leuk ervaring. maar voor de sfeer hos ik liever op de vloer mee met de rest. die ervaring is niet koopbaar imo
pinkpop zou ik never skydeck tickets, ook niet gratis. totaal weinig beleving en plezier.
Er wordt flink extra verdiend aan de skydeck kaarten, dat is ook niet gek met die prijzen. Dus in principe kan de extra winst die daarmee gerealiseerd wordt ervoor zorgen dat de prijs van gewone kaartjes wat minder hard hoeft te stijgen. Eigenlijk dus best een sociaal initiatief dat skydeck, besef ik nu
inderdaad, ieder zijn ding, zolang anderen er geen last van hebben. Ikzelf zou graag een keertje de ervaring van de snakepit willen meemaken bij een Metallica concert. Dus die staat nu op de bucketlist.
inderdaad, ieder zijn ding, zolang anderen er geen last van hebben. Ikzelf zou graag een keertje de ervaring van de snakepit willen meemaken bij een Metallica concert. Dus die staat nu op de bucketlist.
Daar staan de fans die meer geld hebben, dat zijn vaak de wat oudere fans en hierdoor gaat het er rustiger aan toe dan buiten de snakepit. Dat is mijn beleving geweest tenminste.