Pinkpop 2026

dagtickets zaterdag worden hier overwogen (verjaardag dochter die dag) maar betaalbare overnachting in de regio lijkt niet evident als ik dit forum doorzoek?
Camping Limburgerhof is zeker een optie en niet zo duur. OK een camping en geen hotel maar dat hoort vij het festival toch?

• Leuk
Waarderingen: B0G5
op max. 30 min. wandelafstand en nog beschikbaar?
Zoals ik eerder schreef: je loopt in 20 minuten van Pinkpop naar Station Landgraag en pakt dan de trein naar Valkenburg of Maastricht. Lig je half uurtje later in een fatsoenlijk bed voor minder geld.

• Leuk
Ik neem voor het eerst mijn fiets mee dit jaar, ff lekker half uur trappen voordat je op het terrein bent vind ik helemaal niet erg, ze staan toch niet bekend om de gestolen fietsen hoop ik toch?
Zou uw fiets wel vastleggen en zorgen dat er geen afneembare lichten ofzo ophangen. Ik ben vorig jaar zonder licht moeten terugrijden omdat één of andere mijn licht er had afgenomen. Tja... Die Nederlanders zijn niet te vertrouwen zeker 😂.

je komt al wel een tijdje op het forum toch? neem aan dat je weet dat Jimmy inside info heeft
als hij zegt dat de organisatie niet tevreden is met de verkoop en dat ze op dit moment meer hadden verwacht dan is dat toch duidelijk? of weet jij dat beter dan de organisatie zelf?
We kennen alle inside info zo onderhand wel, en kennissen/vrienden die voor Pinkpop werken hopen altijd op meer.. je doet er alles voor en in je enthousiasme hoop je dan ook dat het een voltreffer is! (Wat ikzelf ook had verwacht). Maar om de verkoop nu al slecht te noemen, nee met een beetje gezond verstand en de info die we nu hebben had je op beter gehoopt maar is het tot dusver prima!!

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Maar om de verkoop nu al slecht te noemen, nee met een beetje gezond verstand en de info die we nu hebben had je op beter gehoopt maar is het tot dusver prima!!
Maar daar is de organisatie het zelf dus niet mee eens. Die hadden het beter verwacht.

We kennen alle inside info zo onderhand wel, en kennissen/vrienden die voor Pinkpop werken hopen altijd op meer.. je doet er alles voor en in je enthousiasme hoop je dan ook dat het een voltreffer is! (Wat ikzelf ook had verwacht). Maar om de verkoop nu al slecht te noemen, nee met een beetje gezond verstand en de info die we nu hebben had je op beter gehoopt maar is het tot dusver prima!!
Pinkpop is natuurlijk gewoon een commercieel bedrijf met als doel: winst maken. Met de enorme kosten dat zo'n festival met zich mee brengt, moeten er gewoon elke dag 60.000 mensen rondlopen. Alles minder is voor ons prettig, maar voor de organisatie absoluut niet. Vorig jaar hebben ze miljoenen (!) verlies geleden.

Werchter heeft al meerdere uitverkochte dagen dit jaar. Pukkelpop is ook al zijn weekendtickets kwijt.
Aaah dat zal aan de eindtijd liggen, daar spelen meerdere acts in het donker!

Nee zonder alle gekheid, kon zojuist nog alle tickets kopen voor werchter, zondag en zaterdag wel beperkt beschikbaar..! Al met al is het leven toch wat beter in België kijkend naar de Zware van Nelle prijs hier en die in België 😅

Nee zonder alle gekheid, kon zojuist nog alle tickets kopen voor werchter, zondag en zaterdag wel beperkt beschikbaar..! Al met al is het leven toch wat beter in België kijkend naar de Zware van Nelle prijs hier en die in België 😅
Nee, de zondag en zaterdag zijn daar echt volledig uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
dagtickets zaterdag worden hier overwogen (verjaardag dochter die dag) maar betaalbare overnachting in de regio lijkt niet evident als ik dit forum doorzoek?
Er is genoeg. Kijk ook naar goedkope b&b's Geulhemermolen campings heuvelland

• Leuk
Voor 45000 mensen per dag, kans heel klein dat ze dit aantal zelfs nog kunnen halen voor de vrijdag, organiseer je geen Pinkpop en ga je niet in de pers toeteren dat je het grootste festival van Nederland bent en blijft.
60000 is een minimum voor zaterdag en zondag. Daarvoor haal je die acts naar Landgraaf. 70000 dachten ze wel te halen de zondag met Foo Fighters en Yungblud, wat objectief een prima combo is.

DTRH en Lowlands verkochten alle andere jaren rustig en snel uit. De Amerikaanse bazen verwacht niet iets anders.

Pinkpop is natuurlijk gewoon een commercieel bedrijf met als doel: winst maken. Met de enorme kosten dat zo'n festival met zich mee brengt, moeten er gewoon elke dag 60.000 mensen rondlopen. Alles minder is voor ons prettig, maar voor de organisatie absoluut niet. Vorig jaar hebben ze miljoenen (!) verlies geleden.
Verlies geloof ik best maar miljoenen, dat soort uitspraken moet je wel een bron voor hebben.

• Leuk
Eens!!

Maar "ik" denk dat dat ook gewoon gaat gebeuren althans gemiddeld!

Geld geld geld, of ik en de kennissen om mij heen hebben het allemaal zo slecht.. of degene die dit anders voor zich hadden gezien hebben het zo ontiegelijk goed!
Ik leef (zo kun je het bijna wel noemen) voor Pinkpop... dus wij zorgen hoe dan ook dat we een kaart hebben!
Kennissen om me heen willen wel maar het is/was even te veel van het goede, dat zullen niet de enigen zijn!
Met die gedachte denk "ik" nogmaals dat ze het prima doen...De vaste garde die er standaard wat voor aan de kant zet (waaronder ik) zijn wat minder geworden die moet je terug winnen.. daar is een ieder het over eens neem ik aan?

Is er een mogelijkheid om jaarrekeningen van Mojo, buro PP in te zien ? Trouwens Live Nation had een uitstekend 2025, dus ze kunnen wel wat hebben aan de andere kant elk festival van hun moet leveren anders zullen er er wel maatregelen volgen......

Voor 45000 mensen per dag, kans heel klein dat ze dit aantal zelfs nog kunnen halen voor de vrijdag, organiseer je geen Pinkpop en ga je niet in de pers toeteren dat je het grootste festival van Nederland bent en blijft.
60000 is een minimum voor zaterdag en zondag. Daarvoor haal je die acts naar Landgraaf. 70000 dachten ze wel te halen de zondag met Foo Fighters en Yungblud, wat objectief een prima combo is.

DTRH en Lowlands verkochten alle andere jaren rustig en snel uit. De Amerikaanse bazen verwacht niet iets anders.
Toch loopt de verkoop beter dan ze hadden verwacht wat ik heb gehoord. De vrijdag blijft wel enorm achter op de rest. Zijn na de carnaval door de 2e drop toch verrassend een pak meer kaarten verkocht dan verwacht.

• Leuk
Aah Orville Peck op 24 juni in TivoliVredenburg...dat zou nu nog eens een leuke aanvulling voor Pinkpop zijn geweest. Jammer...

Users who are viewing this thread