Pinkpop 2026

En zijn de huidige verkoopcijfers voor 2026 niet al beter dan die, waardoor ze (terecht) tevreden zijn?
Je kunt blij zijn dat het meer (of minder dramatisch) is, maar dat is alsnog geen reden om tevreden te zijn als het ook nu weer tegenvalt. Daar zit nog een heel gebied tussen.

Je kunt blij zijn dat het meer (of minder dramatisch) is, maar dat is alsnog geen reden om tevreden te zijn als het ook nu weer tegenvalt. Daar zit nog een heel gebied tussen.
Wie zegt dat het tegenvalt? Volgens mij is de kans nog steeds best groot dat de zondag gaat uitverkopen en met meer als 3 kwart van de campingtickets verkocht loop het toch best aardig, mits de dagkaarten van de zaterdag en vrijdag niet dramatisch zijn, daar heb ik geen info over.

dagtickets zaterdag worden hier overwogen (verjaardag dochter die dag) maar betaalbare overnachting in de regio lijkt niet evident als ik dit forum doorzoek?

dagtickets zaterdag worden hier overwogen (verjaardag dochter die dag) maar betaalbare overnachting in de regio lijkt niet evident als ik dit forum doorzoek?
Er zit een Fletcher op 5 km (Erenstein), die hebben vaak aanbiedingen dus kun je in de gaten houden. Fiets meenemen of huren en je bent er zo.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Gewoon iets zoeken in Valkenburg of Maastricht, er rijden voldoende nachttreinen en je bent er zo dan.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Wie zegt dat het tegenvalt? Volgens mij is de kans nog steeds best groot dat de zondag gaat uitverkopen en met meer als 3 kwart van de campingtickets verkocht loop het toch best aardig, mits de dagkaarten van de zaterdag en vrijdag niet dramatisch zijn, daar heb ik geen info over.
Ze gaan er niet meer vanuit dat zondag volledig vol zal zitten. Ze proberen nu met promo de dagverkoop stevig te pushen.

Zoals eerder gesteld, balans zal wel opgemaakt worden in juni. Maar momenteel is het nog steeds onder de verwachtingen, het ene al zwaarder dan het andere.

Ze gaan er niet meer vanuit dat zondag volledig vol zal zitten. Ze proberen nu met promo de dagverkoop stevig te pushen.

Zoals eerder gesteld, balans zal wel opgemaakt worden in juni. Maar momenteel is het nog steeds onder de verwachtingen, het ene al zwaarder dan het andere.
Zwarte of rode cijfers ?

Zwarte of rode cijfers ?
Zolang je het kan bekijken als een marathon en geen sprint is er nog tijd om dat juist te benoemen.
Ik vermoed wel dat het zaterdag en zondag wel oké zal zijn qua opkomst. Maar vooraf hadden ze het wel serieus anders ingeschat.
Ze hadden ook totaal niet verwacht dat Lowlands en DTRH niet direct zouden uitverkopen.

Welke verkoop loopt er prima?
Omdat ze 30000 combi's hebben verkocht? Op een totaal van 40?

In hun objectief hadden ze gemikt om nu ondertussen minimaal uitverkocht te zijn met zondagtickets.
Dit is toch eigen interpretatie?
Zijn toch hele positieve cijfers zo begin maart??
Wie verkoopt er nu nog wat uit..?
Werchter niks, Lowlands niet om maar wat te noemen!

Loop al wat jaartjes rond op pinkpop, en is het heeft op een paar uitzonderingen nooit echt storm gelopen! Dan zijn 30.000 combis prima cijfers vooral als je kijkt naar de tijd van het jaar, straks met de belastingteruggave - vakantiegeld en natuurlijk het mooie weer.. gaat mensen weer doen beslissen.

En over de promotie via de socials is uiteraard logisch als je nog niet uitverkocht bent! Die kosten zijn al vooraf berekend..

Dit is toch eigen interpretatie?
Zijn toch hele positieve cijfers zo begin maart??
Wie verkoopt er nu nog wat uit..?
Werchter niks, Lowlands niet om maar wat te noemen!

Loop al wat jaartjes rond op pinkpop, en is het heeft op een paar uitzonderingen nooit echt storm gelopen! Dan zijn 30.000 combis prima cijfers vooral als je kijkt naar de tijd van het jaar, straks met de belastingteruggave - vakantiegeld en natuurlijk het mooie weer.. gaat mensen weer doen beslissen.

En over de promotie via de socials is uiteraard logisch als je nog niet uitverkocht bent! Die kosten zijn al vooraf berekend..
je komt al wel een tijdje op het forum toch? neem aan dat je weet dat Jimmy inside info heeft
als hij zegt dat de organisatie niet tevreden is met de verkoop en dat ze op dit moment meer hadden verwacht dan is dat toch duidelijk? of weet jij dat beter dan de organisatie zelf?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread