Pinkpop 2026

Electric Callboy is voor Pinkpop toch geen sub mag ik hopen.
Ik hoop hard met je mee... Slechts 2,9miljoen luisteraars op Spotify zie ik zojuist. Heb er sws nog nooit van gehoord en niks met metal (maar daar ben ik wss een uitzondering mee). Dan nog liever Kensington..

Kensington en Di-rect op een sub en noord-head plek in een editie zou toch wel echt heel mager zijn dan is Electric Callboy toch echt veel mooier

Kensington en Di-rect op een sub en noord-head plek in een editie zou toch wel echt heel mager zijn dan is Electric Callboy toch echt veel mooier
Kan me ook niet voorstellen dat ze twee Nederlandse subs hebben, maar goed nog even afwachten

• Leuk
Waarderingen: elo
Stel……. Je boekt Borsato als eerste optreden sinds heugenis dan is die dag uitverkocht hoor.

Maakt niet welk tijdstip.

Jullie onderschatten wat dit los maakt.

Geen fan overigens.

Alex Rocker GIF by Versengold

• Leuk
Waarderingen: PP1980, elo en Timmetje
Stel……. Je boekt Borsato als eerste optreden sinds heugenis dan is die dag uitverkocht hoor.

Maakt niet welk tijdstip.

Jullie onderschatten wat dit los maakt.

Geen fan overigens.
Dan moet je toch wel flink van het 'wit licht' hebben gesnoven om die gok te nemen.

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoe zoiets zou uitpakken.

Electric Callboy zou niet misstaan hebben de vrijdag voor de balans die dag, maar sowieso leuke toevoeging als dat lukt. Dan nog graag Alter Bridge (zondag) en Halsey (vrijdag), en deze kerel klaagt zeker niet!

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Kensington.... Tjaaa hoop het echt niet. Heb ze deze maand bij Vrienden van Amstel gezien (niet mijn keus maar bedrijfsuitje🤣). Maar poeh wat trek ik die gasten slecht. Dan electric callboy graag.

Maar wat anders missen we geen elektronische act nog? In de zon met een pilsje en bijv een Paul Kalkbrenner oid is ook best een optie toch? Bedoel we hebben genoeg dj's gehad zoals lost frequensies, purple disco machine, avicci etc.

Kensington.... Tjaaa hoop het echt niet. Heb ze deze maand bij Vrienden van Amstel gezien (niet mijn keus maar bedrijfsuitje🤣). Maar poeh wat trek ik die gasten slecht. Dan electric callboy graag.

Maar wat anders missen we geen elektronische act nog? In de zon met een pilsje en bijv een Paul Kalkbrenner oid is ook best een optie toch? Bedoel we hebben genoeg dj's gehad zoals lost frequensies, purple disco machine, avicci etc.
Is dat jullie bedrijfsuitje? Verkopen jullie SM accessoires. Wat een marteling

• Haha
Waarderingen: Royke en AlexD

Users who are viewing this thread