Pinkpop 2026

Dus een dagticket met overnachten is bijna dezelfde prijs p.p. als een weekendticket met overnachten.
Kwestie van rekenen:

Ik reken voor 2 personen, want de dagcamping is per 2 personen een tentje:

2 personen Dagticket plus camping + parkeerkaart = 310 + 150 + 33,60 = 463,60 = 231,80 per persoon

2 persoenen Weekendticket plus camping + parkeerkaart = 610 + 67,20 = 677,72 = 338,86 per persoon

Bijna hetzelfde? Nee. Verhoudingsgewijs veel duurder? Jazeker...

Heb presale mail nog steeds niet gezien ontvangen echt irritant. Bureau Pinkpop gemaild. Van iemand hier de code gekregen maar daarmee kan ik er 2 kopen, en heb er 4 nodig. De ticket limiet voor een account is 4

Is er iemand waarvan ik de code ook mag en kan gebruiken voor 2 tickets.

• Cool
Waarderingen: DennisvdBr
Heb presale mail nog steeds niet gezien ontvangen echt irritant. Bureau Pinkpop gemaild. Van iemand hier de code gekregen maar daarmee kan ik er 2 kopen, en heb er 4 nodig. De ticket limiet voor een account is 4

Is er iemand waarvan ik de code ook mag en kan gebruiken voor 2 tickets.
Wij hebben er meerdere, stuur je een dm
en allemaal ook alweer doorgestuurd, dus sorry voor degenen die ik heb moeten teleurstellen.

Laatst bewerkt:
Kwestie van rekenen:

Ik reken voor 2 personen, want de dagcamping is per 2 personen een tentje:

2 personen Dagticket plus camping + parkeerkaart = 310 + 150 + 33,60 = 463,60 = 231,80 per persoon

2 persoenen Weekendticket plus camping + parkeerkaart = 610 + 67,20 = 677,72 = 338,86 per persoon

Bijna hetzelfde? Nee. Verhoudingsgewijs veel duurder? Jazeker...
Je rekent de tweede keer de parking dubbel. Of kost die meer voor een weekend?

Hoe zit het met treinen vanaf station Heerlen? Rijden die tot later op vrijdag en zaterdag? Zit te overwegen om een hotelletje op 45 minuutjes per OV te boeken.

Heeft er iemand nog een presale-code voor twee kaartjes? Wordt zeker gewaardeerd 😘

Zaterdag gaat veel te spannend worden vrees ik.

Hoe zit het met treinen vanaf station Heerlen? Rijden die tot later op vrijdag en zaterdag? Zit te overwegen om een hotelletje op 45 minuutjes per OV te boeken.
Als het goed is, moet je na de headliner zelfs nog tot Eindhoven kunnen reizen met OV.

Enthousiast :
Foo Fighters, YUNGBLUD, Teddy Swims, Editors, Kingfishr, IDLES, DI-RECT, The Pretty Reckless, The Beaches, Lauren Spencer Smith, HEAVN, White Lies

gematigd enthousiasme :
Twenty One Pilots, Zara Larsson, The Cure, Franz Ferdinand, BENTE, Suzan & Freek

moet me nog beter of geheel inluisteren:
The Plot in You, Sleep Theory, De Herfshane Band, Sofi Tukker, Giant Rooks, The Haunted Youth, Ski Aggu, Royel Otis, Wet Leg, Dogstar, Fat Dog, Max McNown

Niet mijn ding:
Roxy Dekker, Alessi Rose

( kan me goed voorstellen dat ik vrijdag en zaterdag wat/uurtje eerder het terrein kan verlaten... )

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik hou me dus ook aanbevolen voor een presale linkje. Zoek tickets voor 3personen, help me out pls 🙏

Waarom een hotel zo ver, en niet in Valkenburg of Maastricht?
Prijzen zijn daar erg stevig. Als iemand puur voor Pinkpop een hotel zoekt, zou ik zelfs een hotel in Geleen of Sittard adviseren. Reistijd van hooguit 25 minuten, maar prijzen zijn wel beduidend lager.

Ik hoop dat Royel Otis in de tent staat, want op dat grote veld gaat het helemaal wegvallen haha.

Users who are viewing this thread