Pinkpop 2026

Ik verwacht wel nog wat gewicht aan de bovenkant. Valt me op dat Volbeat er niet bij zit. Gok dat ze in de volgende drop zitten. Zou niet weten waar ze anders zouden moeten staan in NL of zwarte cross gaat met ze aan de haal. Maar daar zijn ze in mijn ogen te groot voor.

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Ah oke... dan laten we hem op dat punt maar het voordeel vd twijfel gunnen. Maar dan vind ik dat interview in het AD nog steeds tenenkrommende uitspraken bevatten. "Met alle respect voor andere festivals, maar de optelsom van al onze acts is echt van een ander niveau.” Bah.
eigenlijk is dit voornamelijk een schoffering van het publiek: "wat zijn jullie een sukkels! Hoezo kopen jullie wel kaartjes voor LL en DTRH en niet voor het GROTE Pinkpop!"

• Thinking
Waarderingen: hersenscheetje
Ik denk inderdaad wel een betere eerste drop dan vorig jaar. Twee goede headliners en met 21P ook een wat meer vernieuwender dag. Vernieuwend gelezen in de context van Pinkpop. Van de namen die ik zou willen zien, heb ik bijna alles wel al meer dan eens gezien. Royel Otis en Wet Leg had ik wel graag op DTRH gezien.

FF zal uiteindelijk wel een nagenoeg volle dag worden, The Cure in iets mindere mate en de vrijdag zal de rustigste dag zijn. Weekendtickets gaan er niet uit.
Voor nu overweeg ik een ticketswap voor de zaterdag. Ondanks het grote been there done that gehalte, toch wel een erg fijne dag.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Dat concept laten ze naar mijn mening met namen als 21P,Yungblud, Teddy Swims en Zara Larson juist niet los. Het is nu meer in Balans omdat er 2 klassieke Pinkpop namen bovenaan staan. Maar het is en blijft een kwestie van beschikbaarheid van dat jaar.
Yungblud en Twenty One Pilots zijn inderdaad grote namen waarvan je weet dat ze nieuwe headliners zijn/kunnen worden. Daarnaast stonden er vanaf 2015 al popnamen, dus dat is niet per se iets van de laatste jaren. Vooral de verjongingskuur qua grote namen lijkt niet doorgezet, maar dat ligt vast ook aan de beschikbaarheid.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik verwacht wel nog wat gewicht aan de bovenkant. Valt me op dat Volbeat er niet bij zit. Gok dat ze in de volgende drop zitten. Zou niet weten waar ze anders zouden moeten staan in NL of zwarte cross gaat met ze aan de haal. Maar daar zijn ze in mijn ogen te groot voor.
Ik verwacht niet dat Volbeat naar Pinkpop komt. Ze staan vrijdag op Graspop en zaterdag op Hellfest in Frankrijk. Denk niet dat ze 3 shows achter elkaar gaan doen.

• Leuk
Grote afwezige voor mij waar ik nog op hoop is Within Temptation, maar denk voor nu dat die op Bospop staat, helaas!

geldt die presale code alleen voor weekendtickets of ook voor dagtickets?

anders wil ik mijn code wel weggeven als het alleen voor weekendtickets geldt.

geldt die presale code alleen voor weekendtickets of ook voor dagtickets?

anders wil ik mijn code wel weggeven als het alleen voor weekendtickets geldt.
Ik weet niet hoe het zit met dagtickets, mocht het alleen voor weekendtickets gelden houd ik mij aanbevolen voor jou code!

Maar voor een tweede batch zitten er nog wel wat mogelijkheden in het vat. Maroon 5, One Republic, Nothing but Thieves , Lenny Kravitz, Volbeat ect. Al Verwacht ik Lenny op Bospop.

Maar ik begrijp dus dat er ook campingtickets voor dagkaarten zijn? Eerste stap naar ruimere tijden!
Jep. Zelfs hotelovernachtingen van 1 nacht met shuttle (van en naar Valkenburg, maar ook ergens in de buurt van Landgraaf) vanaf 140 euro pp.

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread